اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 عادت مردم چین که شما را 20 سال جوانتر می کند

چین انباری از خرد و اسرار است که می تواند به شما کمک کند طولانی و سالم زندگی کنید.

گاهی اوقات فقط موهای خاکستری می تواند نشانه ای از سن واقعی باشد. البته، لوازم آرایشی خوب می تواند به شما کمک کند تا شاداب تر به نظر برسید، اما نکات امروز به درون و بیرون شما کمک می کند. ما در مجله خبری طلا زیبایی مردم چینی را تحسین می کنیم و می خواهیم که از راز های آن ها استفاده کنیم تا سالم تر به نظر برسید.

1-هر هفته یک روز گیاهخواری داشته باشید

مردم چین اغلب ما را با نحوه ماندن و جوان ماندن خود شگفت زده می کنند. طب سنتی چینی پیشنهاد می کند که یکی از مهم ترین چیزها در مورد زیبایی و جوانی سم زدایی است. علاوه بر خوردن غذای تازه و دوری از عادات بد، داشتن حداقل یک روز گیاهخواری در هفته می تواند بسیار مفید باشد.

2-به برنج نمک نزنید

به گفته محققان، نمک می تواند عامل کلیدی در واکنش های ایمنی آلرژیک باشد. یک چیز کوچک مانند کاهش مصرف سدیم می تواند پیری را کند کند. چینی ها هنگام پختن برنج نمک نمی زنند.

3-چای برگ نیلوفر آبی بنوشید

چای برگ نیلوفر آبی را می توان به عنوان چای سرد و گرم سرو کرد. فواید زیادی مانند تقویت ادرار، کاهش وزن و کمک به مشکلات معده دارد. به ویژه برای کسانی که با خوردن غذاهای چرب و چرب وزن اضافه می کنند توصیه می شود. متخصصان نوشیدن سه تا چهار فنجان چای برگ نیلوفر آبی را هر روز با معده خالی پیشنهاد می کنند.

4-تای چی را تمرین کنید

کارشناسان می گویند که تای چی می تواند استرس، اضطراب و افسردگی را کاهش دهد و انرژی، استقامت و انعطاف پذیری را افزایش دهد. این می تواند جایگزین خوبی برای یوگا باشد، زیرا این یوگا نیز ذهنی است. فقط 10 دقیقه در روز برای بهره مندی از تای چی کافی است.

5-از ماسک صورت ماش استفاده کنید

فقط آنها را له کنید و به صورت خمیر درآیند و روی پوست خود بمالید. برای درمان آکنه و پف کردن بسیار مفید است.

6-ماسک زردچوبه بزنید

یکی دیگر از ماسک های موثر زردچوبه است. ممکن است به درمان برخی بیماری های پوستی روی صورت کمک کند. می‌توانید آن را در داروخانه بخرید یا خودتان با اضافه کردن ماست یا عسل ماسک درست کنید. لطفا برای جلوگیری از حساسیت و تحریک با پزشک خود مشورت کنید.

7-قارچ بخورید

در چین به بسیاری از غذاها قارچ اضافه می کنند. اما این فقط قارچ های خوشمزه نیست، بلکه در طب سنتی چینی بسیار درمانی است. آنها حاوی ترکیبات منحصر به فردی هستند که در برابر ویروس ها موثر هستند.

دوست دارید ابتدا کدام یکی از نکات را امتحان کنید؟

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد