اونس طلا2320.16
مظنه14,986,000
18 گرم3,459,500
ارزش سکه33,763,458
قدیم (بهار)38,300,000
جدید (امامی)42,000,000
نیم24,200,000
ربع15,400,000

باورهای قدیمی و پوسیده ای که باید آن ها را دور بریزید

بسیاری از باورهای قدیمی دیگر در زمان حال صادق نیستند و می توانند مانع بزرگی در برابر موفقیت شما در زندگی باشند.

به گزارش سایت طلا، باورهای قدیمی ای مانند سپردن زندگی به دست شانس یا ترس از شکست خوردن و باورهایی از این دست می توانند مانع های بسیار بزرگی در برابر موفقیت زندگی شما باشند.

تغییر و دور ریختن برخی از این باورها می تواند مسیر زندگی شما را برای همیشه عوض کند.

کمال‌گرایی افراطی

کمال‌گرایی افراطی یعنی من باید در یک موضوع، زمینه، حوزه، به 100% برسم اگر نرسم باید آن را کنار بگذارم.

اهداف حقیر و مبتذل

این عادت فکری باعث می شود که هدف گذاری های کوچک یا مبتذل انجام دهیم. مثلا اگر در سبد اهدافمان فقط خانه و مدرک و شهرت است، این ایراد دارد، انسان بودنِ انسان به داشتن اهداف فرافردی و فراخانوادگی است.

انتظار برای شانس

اگر فکر می کنیم که آدم های موفق در اثر شانس به موفقیت رسیده اند سخت در اشتباهیم. کافیست زندگی هر کدام از کارآفرینان را بخوانیم موفقیت از عرق کردن و تلاش کردن و شکست خوردن به دست آمده. شانس، فرصت هایی است که یک ذهن آماده و کارکرده روی هوا می زند و نه صرفا یک انسان منتظر و خواب آلوده. خلاصه آنکه شما باید بروید در خانه شانس در بزنید و نه برعکس!

دروغ

دروغ باعث می شود بین گفتار و باور شکاف بوجود بیاید. تکرار آن باعث می شود که این شکاف به سایر ارکان وجود آدمی نیز سرایت کند اما جمله شکاف بین گفتار و عمل (که می شود خیانت و عدم انجام تعهدات) و شکاف بین ایمان و گفتار (که می شود ریا و نفاق) و شکاف بین ...

تکرار دیگران و تقلید

انجام این کار باعث می شود که هر چه بیشتر شبیه به دیگران شویم. خودمان نباشیم بلکه دیگران را زندگی کنیم. باید جسور بود. لباس تقلید را درید و خودمان برای خودمان تصمیم گیری کنیم.

ترس از شکست

شکست ناشی از زمین خوردن نیست. وقتی شکست می‌خوریم که هیچ‌وقت بلند نشویم. ریسک نکردن بزرگ‌ترین ریسکی است که می‌توانیم انجام دهیم. چند تجربه جسورانه برای خودمان تعریف کنیم. حتی اگر در آن ها موفق نشدیم، موفق شده ایم که ترس از شکست را در خودمان بکشیم.

نقطه ضعف

نقطه ضعف خود را بیابید و آن بشکنید و دور بریزید. همه‌ ما نقاط ضعفی داریم. اما توجه به نقاط ضعف باعث می شود که نقاط قوت خود را نبینیم. از همین امروز تمرکز خود را بر نقاط قوت بگذارید. بپرسید با توجه به نقاط قوتم چه کاری می توانم انجام دهم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد