اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

نظرسنجی: صعود قیمت طلا پس از چهار هفته حرکت نزولی

قیمت طلا پس از چهار هفته حرکت نزولی، در هفته گذشته توانست صعود قابل توجهی را به نمایش گذشته و احساسات در این بازار را بهبود ببخشد.

به گزارش سایت طلا، پس از صعود طلا از محدوده 1800 دلار به بالای 1840 دلار در هفته گذشته، احساسات در بازار طلا بهبود قابل توجهی یافته است و اکثر تحلیلگران طلا را در هفته پیش رو صعودی پیش بینی کرده اند.

آخرین نتایج نظرسنجی هفتگی طلای کیتکو نیوز نشان می دهد که هم تحلیلگران وال استریت و هم سرمایه گذاران مین استریت در هفته پیش رو به شدت نسبت به این فلز گرانبها صعودی هستند.

در واقع نه تنها نمودار ها و تحلیل های فنی به دلیل فروش بیش از حد هم اکنون نشان دهنده حرکت مثبت طلا هستند، بلکه تحلیلگران می گویند که شرایط زمینه ای بار دیگر برای طلا بهبود یافته و این موضوع می تواند بار دیگر قیمت آن را افزایش دهد.

صعود طلا

رشد قیمت طلا طی هفته گذشته در حالی اتفاق افتاد که بازار های سهام جهانی برای هفتمین هفته متوالی در قلمرو منفی باقی ماندند. در واقع روز چهارشنبه شاخص S&P 500 4 درصد کاهش را تجربه کرد که بیشترین فروش روزانه آن از ابتدای همه گیری کووید 19 به شمار می رود.

فیلیپ استریبل، استراتژیست ارشد بازار در Blue Line Futures، گفت که او نسبت به طلا خوش بین است زیرا سرمایه گذاران نگران ضعف بیشتر بازار های مالی هستند. وی افزود که در شرایط فعلی، طلا و دلار آمریکا را به عنوان دارایی های امن می بیند.

این هفته 16 تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، 12 تحلیلگر معادل 75 درصد، خواستار صعود طلا در هفته پیش رو شدند. یک تحلیلگر معادل 6 درصد نسبت به طلا در کوتاه مدت نزولی بود و سه تحلیلگر معادل 19 درصد نسبت به قیمت ها بی طرف بودند.

در همین حال، 1003 رای توسط سرمایه گذاران به دست آمد. از این تعداد، 558 نفر یا 56 درصد به دنبال افزایش قیمت طلا در هفته پیش رو بودند. 243 نفر یا 24 درصد معتقد بودند قیمت طلا کاهش می یابد و 202 رأی دهنده یا 20 درصد در کوتاه مدت بی طرف بودند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد