اونس طلا2348.62
مظنه15,326,000
18 گرم3,538,000
ارزش سکه34,529,478
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

یک الگو انتخاب کنیدو درونتان را کشف کنید

تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط یک تصویر را انتخاب کنید، تصویری که بیشتر برای شما جذابیت دارد. برای افشای دقیق، بهتر است انتخاب دومی انجام ندهید، اولین موردی که توجه شما را جلب می کند باید انتخاب شما باشد.

به گزارش سایت طلا تنها کاری که باید انجام دهید این است که فقط یک تصویر را انتخاب کنید، تصویری که بیشتر برای شما جذابیت دارد. برای افشای دقیق، بهتر است انتخاب دومی انجام ندهید، اولین موردی که توجه شما را جلب می کند باید انتخاب شما باشد.

ضمیر ناخودآگاه شما نقش مهمی در تصمیم گیری شما ایفا می کند، بنابراین این می تواند بینش خوبی در مورد شخصیت شما به شما بدهد.

کدام یک را انتخاب می کنید؟

برگها

شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق کاوش کردن، یادگیری چیزهای جدید و ماجراجویی هستید. شما در حاشیه زندگی می کنید و تصمیمات خود به خودی می گیرید. شما فردی همدل و یک دوست عالی هستید و همیشه در هر زمان که نیاز داشته باشید در کنار عزیزان خود خواهید بود. نگرش خوش بینانه شما مسری است و سخت است که وقتی آنها تنها هستند در کنارشان نباشید. شما همچنین یک رویاپرداز با جاه طلبی ها و امیدهای بزرگ هستید. ممکن است فرصتی برای تغییر زندگی پیدا کنید.

گل رز

شما فردی حساس هستید با قلبی آنقدر بزرگ که از طلا ساخته شده است. شما قبل از نیازهای خود به نیازهای دیگران توجه می کنید و مردم می توانند از آن سؤاستفاده کنند. شما به قول خود عمل می کنید و بدون توجه به شرایط، همیشه دیدگاه مثبتی به زندگی دارید. هر از گاهی خودخواه باشید، هیچ ضرری ندارد که اول از خودتان مراقبت کنید. چیز هیجان انگیزی در راه است و این نماد نشان می دهد که باید تغییری را که در راه است بپذیرید.

نقطه ها

شما حتی در پر استرس ترین موقعیت ها فردی آرام هستید. شما به جزئیات توجه می کنید و بسیار منظم هستید. وقتی ذهن خود را روی چیزی معطوف کردید، هیچ کس یا هیچ چیز نمی تواند شما را وادار کند که متفاوت فکر کنید. وقتی شروع به دوست داشتن کسی یا مراقبت از چیزی کردی، همه چیزتان را به پای آن میگذارید. مردم از کنار شما بودن لذت میبرند و از انرژی مثبت شما آرامش بخش میگیرند.

مثلث ها

شما فردی بسیار سرزنده و پر از شوخ طبعی هستید. هیچ کس و هیچ چیز نمی تواند روح شما را ناراحت کند حتی اگر تلاش کنند. شما در لحظه زندگی می کنید و مردم شما را دوست دارند، بالاخره شما فقط یکبار زندگی می کنید!

خوب است هر از چند گاهی جنبه حساس خود را به عزیزانتان نشان دهید، در صورت امکان آنها شما را بیشتر دوست خواهند داشت. شما در آرامش زندگی می کنید و ترجیح می دهید از درگیری اجتناب کنید.

زیگزاگ

شما فردی ریسک پذیر هستید. شما خلاق هستید و همیشه به دنبال پاسخی برای مشکلات هستید. شما آنقدر شجاع هستید که مسیری را انتخاب کنید که مردم به شما نگاه می کنند. شما قابل اعتماد، دلگرم کننده هستید و مردم برای توصیه های شما ارزش قائل هستند و همه شما را به عنوان یک الگو می بینند.شما با سر خود تصمیم می گیرید و قبل از اقدام به عواقب آن فکر می کنید.

تصویر شش

شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق کاوش کردن، یادگیری چیزهای جدید و ماجراجویی هستید. شما در حاشیه زندگی می کنید و تصمیمات خود به خودی می گیرید. شما فردی همدل و یک دوست عالی هستید و همیشه در هر زمان که نیاز داشته باشید در کنار عزیزان خود خواهید بود.

حلقه ها

شما حتی در پر استرس ترین موقعیت ها فردی آرام هستید. شما به جزئیات توجه می کنید و بسیار منظم هستید. وقتی ذهن خود را روی چیزی معطوف کردید، هیچ کس یا هیچ چیز نمی تواند شما را وادار کند که متفاوت فکر کنید. به یاد داشته باشید که یک لحظه بایستید و به خودتان فکر کنید. چیزی یا شخصی جدید در گوشه و کنار است، یک ماشین، یک خانه، یک دوست، هر چیزی!

موج

شما از آن دسته افرادی هستید که عاشق کاوش کردن، یادگیری چیزهای جدید و ماجراجویی هستید. شما در حاشیه زندگی می کنید و تصمیمات خود به خودی می گیرید. شما فردی همدل و یک دوست عالی هستید و همیشه در هر زمان که نیاز داشته باشید در کنار عزیزان خود خواهید بود. نگرش خوش بینانه شما مسری است و برای دیگران سخت است که وقتی در اطراف شما هستند، خودشان نباشند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد