اونس طلا2213.29
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 روش تا در سریع ترین زمان ممکن گوشی همراه خود را شارژ کنید

گاه پیش می آید که در موقعیتی حساس هستید و به تلفن همراه خود نیاز دارید اما شارژ کافی ندارید پس با این روش ها در سریع ترین زمان ممکن گوشی خود را شارژ کنید.

به گزارش سایت طلا، تلفن های هوشمند زندگی ما را بسیار ساده تر کرده و ارتباطات بسیار گسترده تری را برای ما به ارمغان آورده اند. اما یکی از مشکلاتی که ما همیشه درباره تلفن های همراه داریم شارژ کردن آنهاست.

ما در ادامه قصد داریم هفت ترفند برای شارژ هرچه سریع تر تلفن های همراه به شما معرفی کنیم. اگر شما نیز از روش خاصی آگاه هستید حتما آن را با ما و دیگر کاربران سایت در میان بگذارید.

1. از شارژ بی سیم استفاده نکنید. استفاده از شارژ بی سیم باعث می شود تا زمان شارژ دو برابر بیشتر از زمان شارژ معمولی طول بکشد. همچنین باعث مصرف برق بیشتری می شود که در نتیجه چندان به صرفه نیست.

شارژ گوشی

2. از شارز های سریع استفاده کنید. شارژ های جدید توان خروجی بالا تری داشته و یا سرعت بسیار بالا تری تلفن همراه شما را شارژ می کنند. در صورتی که از شارژر های قدیمی استفاده می کنید، آن را با یک مدل سریع تعویض کنید.

3. حالت ذخیره باتری را فعال کنید. پاور سیو مد یا همان حالت ذخیره انرژی باعث می شود تا برنامه هایی که در پس زمینه در حال اجرا هستند بسته شده که در نتیجه مصرف گوشی شما کاهش یافته و سریع تر شارژ می شود.

شارژر

4. مصرف باتری برنامه هایتان را مدیریت کنید. برای این کار به تنظیمات باتری تلفن همراه خود مراجعه کرده و فعالیت برنامه هایی که بیش از حد باتری مصرف می کنند را محدود کنید.

5. پورت شارژر تلفن همراه خود را تمیز کنید. معمولا پورت شارژر تلفن همراه به مرور زمان کثیف شده و کسی آن را تمیز نمی کند اما این موضوع باعث هدر رفت انرژِی و طولانی شدن زمان شارژ می شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد