اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

دیدار تراکتور و پرسپولیس نیمه تمام ماند/ فرار میهمان به رختکن

دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و پرسپولیس به دلیل سنگ پراکنی هواداران تراکتور نیمه تمام ماند.

به گزارش سایت طلا، تیم فوتبال تراکتور از ساعت ۱۹ امروز پنجشنبه در دیداری خانگی در ورزشگاه یادگار امام (ره) با قضاوت «سیدرضا مهدوی» به مصاف پرسپولیس رفت که این جدال نیمه کاره ماند.

سرخپوشان در شرایطی پای به این دیدار گذاشتند که هفته قبل با قبول شکست برابر سپاهان شانس قهرمانی را از دست دادند و از طرفی برای حفظ جایگاه دومی خود نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشتند.

از طرفی تراکتور هم که این فصل نتایج خوبی نگرفته دنبال این بود تا در حضور پر تعداد هوادارانش بتواند با برتری برابر پرسپولیس به نوعی نتایج بد این فصل را جبران کند.

در بازی رفت پرسپولیس با نتیجه ۲ بر یک به برتری رسید و اکنون تراکتور در اندیشه جبران شکست بازی رفت است. تراکتور در ۵ جدال اخیر برابر پرسپولیس شکست خورده است.

تراکتوری‌ها در بدو ورود حامد لک و یحیی گل‌محمدی به زمین هنگام گرم کردن، علیه آنها شعار سر دادند. گل‌محمدی مانند بازی‌های قبل محروم بود و از روی سکو تیمش را هدایت می‌کرد.

در دقیقه ۲۰ اولین خطر جدی روی دروازه تراکتور با پاس در عمق ترابی و حرکت پاکدل همراه شد که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به مدافع حریف، به راحتی برگشت داده شد.

چهار دقیقه بعد محمد عباس زاده قصد داشت با ضربه سر دروازه لک را به خطر بیندازد که این موقعیت با اختلاف راهی اوت شد.

در دقیقه ۲۶ امید عالیشاه در زاویه بسته با دروازه بان تراکتور تک به تک شد که ضربه او را اخباری به کرنر فرستاد.

در دقیقه ۳۵ تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ضربه پیمان بابایی به شکل خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

در نهایت تلاش دو تیم برای گلزنی ثمری نداشت تا نیمه نخست با تساوی بدون گل خاتمه یابد. مهمترین اتفاق نیمه نخست، پرتاب متعدد اشیاء و سنگ از سوی هواداران میزبان بود.

در دقیقه ۵۶ پرسپولیس صاحب یک ضربه کرنر شد که هواداران سمت امید عالیشاه سنگ پرتاب کردند که عالیشاه نیز در جواب چند سنگ را به سمت هواداران پرتاب کرد. همین موضوع باعث شد تا بازیکنان دو تیم درگیر شوند. پس از این اتفاق داور به حامد پاکدل و محمد مسلمی‌پور کارت قرمز نشان داد تا دو تیم ۱۰ نفره شوند.

بازی به خاطر سنگ پراکنی حدود ۶ دقیقه متوقف شد. همچنین هواداران تراکتور بارها در چشم حامد لک لیزر انداختند.

در دقیقه ۶۸ پرسپولیس سمت راست محوطه جریمه تراکتور صاحب یک ضربه ایستگاهی شد که ارسال رضاییان به شکلی خطرناک پس از برخورد با سر ابراهیمی به بیرون رفت.

داور بار دیگر در دقیقه ۷۰ بازی را به دلیل پرتاب متعدد سنگ، بطری و اشیاء از سوی هواداران تراکتور، متوقف کرد و بازیکنان میهمان به اتفاق داوران بازی زیر باران اشیاء‌ به رختکن فرار کردند.

ترکیب تراکتور:

محمدرضا اخباری، تیاگو فریرا، عبدالله ناصری، عبدالله حسینی، محمد آقاجان‌پور، محمد مسلمی‌پور، مهدی کیانی، شاهین ثاقبی، سامان نریمان‌جهان، پیمان بابایی و محمد عباس‌زاده

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، علیرضا ابراهیمی، علی نعمتی، سعید آقایی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، حامد پاکدل، امید عالیشاه و شرزود تمیروف

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد