اونس طلا2213.77
مظنه14,196,000
18 گرم3,277,100
ارزش سکه31,983,588
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

هیچ‌یک از ثبت نام کنندگان طرح اعطای زمین حذف نشده‌اند

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی با اشاره به اینکه آیین‌نامه اجرایی قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در انتظار تصویب هیئت وزیران است گفت: هیچ خانواده ثبت نام شده‌ای در طرح اعطای زمین حذف نشده است.

به گزارش سایت طلا،خانم پروانه اصلانی درباره اعطای زمین بر اساس فرم ج به خانوار‌های دارای بیش از دو فرزند گفت: بر اساس ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، باید آیین نامه اجرایی در هیئت وزیران تصویب شود که این آیین‌نامه ارسال شده و هم اکنون در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

اصلانی خاطر نشان کرد: وزارت راه وشهرسازی در زمان مقرر آیین‌نامه اجرایی را به هیئت وزیران ارسال و حتی قبل از تصویب آیین‌نامه فرایند ساماندهی شناسایی متقاضیان و ثبت نام‌ها را آغاز کرده است.

وی افزود: تا کنون بیش از ۳۰ هزار خانوار دارای بیشتر از ۳ فرزند و حتی ۷ فرزند ثبت نام کرده اند.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن گفت: هماهنگی‌های لازم برای اقدامات اجرایی این قانون در وزارت راه و شهرسازی انجام شده و به محض تصویب آیین نامه فرایند اجرایی طرح آغاز خواهد شد.

مدیر کل دفتر اقتصاد مسکن با تاکید بر اینکه زیرساخت‌های این طرح آماده شده، گفت: در حال حاضر ثبت نام‌ها انجام شده و حتی برای تمامی ثبت نام کنندگان نیز پالایش‌ها انجام گرفته است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه هنوز فرم ج بررسی نشده، هیچ متقاضی مسکن ثبت نام کننده‌ای نیز از این فرایند حذف نشده است.

تبصره ۳ ماده ۴ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، وزارت راه وشهرسازی را مکلف کرده است با همکاری وزارت جهاد و کشاورزی آیین‌نامه این ماده را حداکثر ۳ ماه پس از لازم‌الاجرا شدن این قانون تهیه و برای تصویب به هیئت وزیران ارسال کند که این آیین‌نامه به وسیله وزارت راه و شهرسازی در موعد مقرر ارسال شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد