اونس طلا2318.48
مظنه15,386,000
18 گرم3,551,800
ارزش سکه34,664,658
قدیم (بهار)39,500,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

4 اشتباه زیبایی که اگر مرتکب شوید شبیه به جادوگران می شوید

بسیاری از خانم ها تلاش می کنند تا ترفندهای خانگی چهره ای زیبا از خود بسازند اما برخی از این ترفندها تنها باعث زشت تر شدن شما می شوند و پوست و زیبایی شما را نابود می کنند.

به گزارش سایت طلا، باورهای غلط درباره زیبایی و مراقبت از سلامتی پوست و مو بزرگترین قاتل زیبایی شما هستند.

در گوشه کنار فضای مجازی و باورهای قدیمی درباره زیبایی هموره حواشی ای وجود دارد که هیچ کدام پایه و اساس علمی ندارند و در برخی مواقع یا بی تاثیر هستند و یا اثر سوء بر روی سلامتی شما باقی می گذارند.

1. خمیر دندان جوش را ازبین می برد: PH موجود در خمیردندان می تواند باعث نابودی پوست شما شود. گذاشتن خمیر دندان بر روی جوش باعث می شود پوستتان خشک شود و دقیقا همان ناحیه لک شود. حتی ممکن است باعث تحریک پوست شده و موجب قرمز شدن پوست شود.

خمیر دندان

2. تراشیدن مو باعث ضخیم تر شدن و افزایش تعداد مو می شود: از بدو تولد تعداد فولیکول های مو ثابت است و تعداد آن ها تغییر نمی کند. درنتیجه استفاده از تیغ باعث زیاد شدن تعداد مو و یا افزایش سرعت رشد آن ها نمی شود. مو دارای حالت مخروطی است به این معنا که ریشه ضخیم و ساقه نازک است در نتیجه هنگام استفاده از تیغ شما ساقه مو را از بین می برید و ریشه باقی می ماند و رشد از همان ناحیه اتفاق می افتد و به همین علت حس می کنید که مو ضخیم تر شده است.

لیزر

3.لیزر موهای زائد باعث نازایی و انواع سرطان می شود: طول موج لیزر حدود 3 میلی متر است و به هیچ عنوان به اجزای داخلی بدن نمی رسد. پس نمی تواند باعث نازایی در شما شود.

4. کندن موی سفید باعث بیشتر شدن آن می شود: دلیل سفید شدن یک تار مو نبود رنگدانه در همان فولیکول مو است در نتیجه در رویش دوباره مو از هم سفید رشد خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد