اونس طلا2316.59
مظنه14,836,000
18 گرم3,424,900
ارزش سکه33,425,508
قدیم (بهار)37,800,000
جدید (امامی)41,200,000
نیم23,700,000
ربع14,900,000

تیزهوشی شما در گرو کنار گذاشتن این غذاست

احتمالا تا به حال زیاد شنیده اید که خوردن غذا هایی مانند گردو و ماهی هوش را افزایش می دهد. برخلاف این غذا ها، یک غذا نیز وجود دارد که باعث می شود توان ذهنی شما کمتر شود.

به گزارش سایت طلا، عوامل زیادی در سبک زندگی وجود دارند که در سلامت مغز شما نقش دارند. معاشرت، خواب، ورزش بدنی و تغذیه تنها برخی از ارکانی هستند که می توانند شما را باهوش نگه دارند.

وقتی صحبت از تغذیه به میان می آید، غذاهای خاصی وجود دارد که می دانیم می توانند به سلامت مغز کمک کنند، مانند غذاهای سرشار از امگا 3، میوه ها، سبزیجات و مواد غذایی غنی از آنتی اکسیدان.

شکر

در حالی که اینها غذاهایی هستند که باید مرتباً از آنها لذت ببرید، یک عادت غذایی وجود دارد که باید از آن اجتناب کنید تا مغز خود را تیز نگه دارید و آن عادت مصرف زیاد قند و شکر تصفیه شده است.

وقتی در اینجا از قند حرف می زنیم منظورمان قند موجود در میوه و یا شیر نیست. بلکه از قندی حرف می زنیم که درون قهوه میریزید و یا قندی که در نوشیدنی هایی مانند آبمیوه و نوشابه و یا حتی در شیرینی و سس های مختلف وجود دارد.

آبمیوه

انجمن قلب آمریکا تخمین می زند که بزرگسالان حدود 77 گرم قند در روز مصرف می کنند که تقریباً سه برابر مقدار توصیه شده برای زنان است. این انجمن میزان مجاز مصرف قند را برای زنان 25 گرم در روز و برای مردان 36 گرم در روز معرفی می کند.

همانطور که می دانید افزایش میزان قند خون منجر به بیماری دیابت نوع 2 می شود. تحقیقات نشان داده است که این بیماری ارتباط مستقیمی با بیماری آلزایمر دارد. علاوه بر این مطالعات مختلف افزایش سطح گلوکز خون را با زوال عقل مرتبط دانسته اند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد