اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

5 تا از باهوش ترین نژادهای گربه جهان

هوش گربه با سرعتی که یک گربه می‌تواند کتاب بخواند، اندازه ‌گیری نمی‌شود.

بلکه با میزان آموزش خوب، تعامل آنها با حیوانات دیگر و توانایی آنها در سازگاری با محیط ‌های جدید اندازه ‌گیری می‌شود. در زیر 6 نمونه از گربه های باهوش را آورده ایم.

1-گربه حبشی

گربه های حبشی به خود بسیار مطمئن هستند و هوای برتری در مورد آنها دارند. ما آنها را باهوش می‌بینیم، زیرا عاشق تعامل با صاحبان خود هستند و زمانی که از نظر ذهنی تحریک می‌شوند، خوشحال‌تر به نظر می‌رسند.

2-گربه سیامی

گربه های سیامی شاید باهوش ترین آنها باشند. آنها برای همیشه با طبیعت کنجکاو خود وارد شیطنت می شوند که باعث می شود هر گوشه خانه را کشف کنند. این نژاد ممکن است بهتر از سایر نژادها به آموزش پاسخ دهد و بسیاری از صاحبان گزارش می دهند که گربه های سیامی آنها می توانند ترفندهایی انجام دهند.

3-گربه بنگال

این گربه های اجتماعی از تعامل انسانی لذت می برند که می تواند نشانه ای از هوش باشد. آنها اغلب با میوهای ژولیده خود با ما "صحبت" می کنند. آنها عاشق پریدن و کوهنوردی در حین کشف محیط اطراف خود هستند. بسیاری از صاحبان بنگالی گزارش داده اند که گربه آنها از آب لذت می برد و یاد گرفته است که بازی کند.

4-گربه برمه ای

گربه‌های برمه‌ای اغلب به‌عنوان شخصیتی شبیه سگ توصیف می‌شوند که عشقشان به تعامل انسانی و سطح هوش بالایی است. آنها گربه های بسیار اجتماعی هستند که در کنار شما شادترین هستند و تمام توجه شما را دارند. آنها به خوبی با کودکان و سگ ها ارتباط برقرار می کنند که می تواند نشانه ای از هوش باشد.

5-گربه کورنیش رکس

کورنیش رکس یک نژاد باهوش و کنجکاو است که اگر به آنها اجازه دهید هر اینچ از خانه شما را بررسی می کند. آنها واقعا از بازی کردن و تعامل انسانی لذت می برند، بنابراین آماده باشید که گربه ای داشته باشید که برای جلب توجه شما را آزار دهد.

6-گربه ساوانا

گربه های ساوانا بسیار فعال هستند و بسیاری از آنها جنبه وحشی را در خلق و خوی خود حفظ می کنند. این باعث می شود آنها بسیار باهوش باشند و به تعداد زیادی جلسات بازی و یا راه رفتن روی سرب نیاز داشته باشند تا از نظر ذهنی تحریک شوند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد