اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پر بازدیدترین جاذبه های گردشگردی جهان

مسافران به دلایل زیادی به مقاصد محبوب سفر می کنند. برای برخی، این زیبایی طبیعی خیره کننده و برخی دیگر شلوغ و شلوغی یک شهر جدید است.

جاذبه‌های توریستی از نظر فرهنگی نشانه‌های مهمی هستند که مردم را از سراسر جهان به داخل می ‌کشند. بسیاری از آنها ساخته دست بشر هستند و نگاهی اجمالی به فرهنگ شهر یا شهر دارند. آنها می توانند از بازارهای شلوغ ادویه در خیابان های باریک دهلی تا رعد و برق باشکوه آبشار نیاگارا متغیر باشند. جاذبه های توریستی برتر نیز برای اقتصاد محلی عالی هستند، اگر به درستی انجام شوند، و می تواند یک معامله دو سر برد برای مسافران و گردشگری باشد.

خب، طبق تحقیقات اخیر Tripadvisor، چند مورد از برترین جاذبه های گردشگری در اروپا واقع شده اند. در ادامه مقاله همراه ما باشید.

1-کولوسئوم، رم، ایتالیا

پربازدیدترین جاذبه گردشگری جهان، کولوسئوم رم است. این آمفی تئاتر باستانی که در سال 80 بعد از میلاد ساخته شد، سال گذشته بیش از هفت میلیون بازدیدکننده داشت. در زمان ساخت، این سالن بزرگترین آمفی تئاتری بود که تا کنون ساخته شده بود و ظرفیتی بین 50000 تا 80000 تماشاگر داشت. از نظر تاریخی از آن برای مسابقات گلادیاتورها و همچنین بازسازی نبردهای معروف و بیان داستان های اسطوره ای کلاسیک استفاده می شد.

2-لوور، پاریس، فرانسه

موزه لوور با داشتن حدود 38000 شی، بزرگترین موزه هنر در جهان و یکی از پربازدیدترین جاذبه های گردشگری در جهان است. موزه لوور برای اولین بار بیش از 200 سال پیش درهای خود را باز کرد و از آن زمان تاکنون به طور پیوسته بر محبوبیت آن افزوده شده است. ورودی نمادین 21 متری هرم آن تا سال 1989 اضافه نشد و به یک نقطه عطف شهر تبدیل شده است.

3-موزه های واتیکان، شهر واتیکان

این موزه‌ها که در شهر واتیکان واقع شده‌اند، برای بسیاری از کاتولیک‌ها در سراسر جهان ارزش فرهنگی و تاریخی قابل توجهی دارند که یکی از دلایل محبوبیت آن‌ها است. در مجموع 70000 اثر هنری وجود دارد، با این حال موزه تنها 20000 مجموعه عظیم خود را به نمایش می گذارد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد