اونس طلا2319.44
مظنه14,926,000
18 گرم3,445,600
ارزش سکه33,628,278
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,900,000
نیم24,100,000
ربع15,500,000

چهارتا از عجیب و غریب ترین مکان های جهان

آیا تا به حال چیزی آنقدر عجیب دیده اید که نتوانید به آن نگاه کنید؟ کدام مکان از نظر شما بسیار عجیب است؟

خب اگر انکار نکنیم همه ما در زندگی خود کمی چیزهای عجیب و غریب را دوست داریم. دیدن و حس کردن چیز های عجیب و غریب لذتی پیچیده را به ما می دهد. حتما می دانید که جهان پر از مکان های عجیب و غریب و در عین حال بسیار جالب است که هم توسط انسان و هم طبیعت مادر ایجاد شده است. ما در مجله خبری طلا می خواهیم روز شما را با مکان های عجیبی که در پایین برای شما لیست کرده ایم خوش طعم کنیم!

1-خطوط نازکا پرو

قدم زدن بر روی شن‌های بیابان پامپا سان دو خوزه چیزی غیرعادی را آشکار نخواهد کرد. اما با نگاه کردن از آسمان، ناگهان متوجه خواهید شد که چرا این مکان یکی از عجیب ترین مکان های روی زمین است. از دید پرنده، هزاران خط به طول 9 کیلومتر را به وضوح خواهید دید که در زمین حک شده اند و صدها شکل حیوانی و طرح های هندسی اسرارآمیز را تشکیل می دهند. اعتقاد بر این است که این نقاشی های عظیم کار فرهنگ نازکا است که از 100 قبل از میلاد تا 800 پس از میلاد رشد کرده است.

2-جزیره گربه – ژاپن

دوستداران گربه، آماده به روز رسانی لیست سفر خود باشید. جزیره گربه در ژاپن وجود دارد که در هر کدام بیش از 100 گربه کوچک و شایان ستایش و حتی تعداد کمتری انسان زندگی می کنند. Aoshima معروف ترین جزیره از 3 گربه، 1.6 کیلومتر در نزدیکی سواحل جنوبی ژاپن امتداد دارد. گربه ها به عنوان وسیله ای برای رفع مشکلات جوندگان جزیره معرفی شدند. امروزه جمعیت گربه ها زیاد شده و گردشگران کنجکاو زیادی را به خود جذب کرده اند.

3-تپه های شکلاتی – فیلیپین

قطرات شکلات آماده و عظیمی که در طول 50 کیلومتر گسترده شده است. نه، تپه ها از شکلات واقعی ساخته نشده اند، بلکه برآمدگی های مرجانی هستند که در اثر فرسایش آب باران به تپه هایی به ظاهر کامل تبدیل شده اند. در طول فصل خشک، چمن تمام 1700 تپه قهوه‌ای می‌شود که ظاهر شکلاتی آن را توضیح می‌دهد. شاید یکی از عجیب‌ ترین مکان‌ها باشد، اما قطعاً یک منظره بسیار منحصر به ‌فرد برای دیدن است.

4-کوه های تیانزی – چین

کوه‌های تیانزی نمونه‌ای بی‌ نظیر از نحوه توسعه زمین در طول تاریخ است. کوه‌های تیانزی که محصول میلیون‌ها سال افزایش پوسته و فرسایش آب‌های جاری است، قله‌های پوشیده از فضای سبز خیره‌ کننده‌ای هستند که به نظر می‌رسد به صورت عمودی به سمت آسمان پرتاب می‌شوند. با ارتفاع برخی از قله ها به بیش از 1200 متر، می توان کوه ها را از طریق تله کابین مشاهده کرد.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد