اونس طلا2325.93
مظنه15,307,000
18 گرم3,533,600
ارزش سکه34,486,671
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

در این تصویر چه کسی خوشحال تر هست ؟ پاسخ شما احساستان را آشکار میکند

همه احساسات و حساسیت هایی دارند، اما همه خودشان را به یک شکل ابراز نمی کنند. این تست را انجام دهید و در مورد خودتان بیشتر بدانید! کسانی هستند که می توانند به راحتی عشق بورزند و کسانی هستند که محتاط ترند.

به گزارش سایت طلا همه احساسات و حساسیت هایی دارند، اما همه خودشان را به یک شکل ابراز نمی کنند. این تست را انجام دهید و در مورد خودتان بیشتر بدانید! کسانی هستند که می توانند به راحتی عشق بورزند و کسانی هستند که محتاط ترند. در هر صورت، همه ما روش خود را برای ابراز احساسات داریم.

اگر انتخاب کرده اید:

احساسات شدید

اگر اولین نفر را انتخاب کرده اید، احتمالاً به این دلیل است که فردی شدیدا با احساس هستید. شما بی تفاوت نیستید.چیزهایی که دوست دارید یا دوست ندارید شما را خوشحال می کنند یا به شما آسیب می زنند. برایتان سخت نیست که احساسات خود را نشان دهید یا اهداف خود را مشخص کنید. زندگی ارزشش را دارد و احساسات بخشی از آن هستند. اینکه به دیگران عشق بورزیم و احساساتمان را نشان دهیم بسیار زیباست.

نگران نباشید

اگر فرزند اول را انتخاب کردید، به این دلیل است که شما فردی ساکت و آرام هستید. برای شما، کلید خوشبختی در خانه و خانوادهتان است و فعالیتهای آرام را ترجیح میدهید. شما مهربان هستید و دوست دارید از خودتان و دیگران مراقبت کنید.

شما به دوستان زیاد نیازی ندارید، شما دوستان کم اما خوب را ترجیح می دهید . در خانه خودتان احساس راحتی میکنید و در آرامش حرکت میکنید، برای شاد بودن نیازی به هیچکسی ندارید زیرا با خودتان احساس شادی و آرامش میکنید . نگران نباشید اگر کسی شما را منزوی میداند یا به شما میگویند درون گرا هستید.

احساسی

برای شما، احساسات پایه ی همه چیز است. معیارخوشحالی شما این است که چگونه هستید، و دیگران چه احساسی در شما ایجاد می کنند. شما میتوانید براحتی به فردی فوقالعاده هیجانی، گاهی اوقات دراماتیک و گاهی عصبانی تبدیل شوید. شما مهربان هستید و به طور کلی، مردم شما را به خاطر هیجاناتتان دوست دارند. اما احساسات و هیجانات ناگهانی و دمدمی مزاج بودن شما ممکن است به دیگران آسیب بزنند.

مراقب باشید

در نهایت، اگر شکل چهارم را انتخاب کردهاید، به این دلیل است که شما یک ناظر هستید که همیشه از همه چیز اطراف خود بسیار آگاه هستید. شما حساسیت خاصی برای تشخیص دروغ و به طور کلی کوچکترین تحریف واقعیت دارید. اینکه مراقب همه چیز هستید خوب است اما ابراز احساسات بدون اینکه برایمان مهم باشد دیگران از آن چه برداشتی میکنند برای خودمان خوب است. احساسی بودن شدید ممکن است به شما لطمه بزند اما اگر متعادل باشد بسیار خوب است .دیگران دوست دارند بدانند چه احساسی نسبت به آنها داریم حتی اگر واقعا آنها را دوست نداشته باشید حقیقت را کتمان نکنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد