اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص کل بورس به کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد رسید

شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز سه‌شنبه با ۲۲ هزار و ۲۲۵ واحد افزایش پس از ۲۰ ماه از یک میلیون ۶۰۰ هزار واحد فراتر رفت و در ارتفاع یک میلیون و ۶۰۶ هزار واحدی قرار گرفت.

به گزارش سایت طلا،در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از 12میلیارد و 107میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر 7هزار و 374میلیارد تومان در بیش از 923هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد 22هزار و 225واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و 606هزار و 25واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی شرکت‌های پتروشیمی پارس، معدنی و صنعتی گل گهر و فولاد مبارکه اصفهان شد و در مقابل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، ایران خودرو و پالایش نفت بندر عباس با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

آخرین وضعیت شاخص فرابورس

شاخص فرابورس نیز امروز بیش از ۶۹ واحد افزایش داشت و به ۲۱ هزار و ۶۸۹ واحد رسید.

در این بازار پنج میلیارد و ۷۹۶ میلیون برگه سهم و اوراق مالی به ارزش ۵۷ هزار و ۵۵۶ میلیارد ریال دادوستد شد، تعداد دفعات معاملات امروز فرابورس بیش از ۴۶۷ هزار و ۷۸ نوبت بود.

نمادهای سنگ‌آهن گهرزمین (کگهر)، فولاد هرمزگان جنوب (هرمز)، شرکت سرمایه‌گذاری صبا تامین (صبا)، گروه توسعه مالی مهر آیندگان (ومهان)، مجتمع جهان فولاد سیرجان (فجهان) و پویا زرکان آق دره (فزر) با تاثیر مثبت بر شاخص فرابورس همراه بودند.

همچنین فرابورس ایران (فرابورس)، نفت ایرانول (شرانل)، صنعتی بهپاک (بهپاک)، صنعتی مینو (غصینو)، دامداری تلیسه نمونه (تلیسه)، کلر پارس (کلر) و فرآورده‌های غذایی و قند چهارمحال (قچار) تاثیر منفی بر شاخص فرابورس داشتند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد