اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سه عادت صبحگاهی که می تواند به پوست شما آسیب برساند

روال مراقبت از پوست شما ممکن است کاملا متناسب با نیازهای پوست شما باشد، اما هنوز هم این احتمال وجود دارد که اشتباهاتی که ناآگاهانه مرتکب شده اید، بین شما و یک پوست بی عیب و نقص باشد.

. از خوردن صبحانه یکسان در هر روز تا استفاده از کرم ضد آفتاب فقط زمانی که بیرون هستید، دلایلی کمتر آشکار برای ایجاد جوش های آزاردهنده یا چین و چروک های زودرس وجود دارد.

ما در مجله خبری طلا تصمیم گرفتیم عمیق‌تر به این موضوع بپردازیم و درباره عادت های مخرب برای شما توضیح دهیم پس در ادامه این مقاله همراه ما باشید.

1-شما هر روز برای صبحانه بلغور جو می خورید

خوردن یک کاسه بلغور جو دوسر برای صبحانه یک راه خوشمزه و سالم برای شروع روز شماست. اما اگر به صورت روزمره آن را می خورید، ممکن است ناخواسته به بدن و پوست خود آسیب وارد کنید. هنگامی که شما اغلب بلغور جو دوسر می خورید، بدن خود را از سایر مواد مغذی ضروری محروم می کنید، که به نوبه خود ممکن است منجر به سوء تغذیه و خشکی و پوسته پوسته شدن پوست شما شود.

2-دوش طولانی می گیرید

دوش گرفتن طولانی مدت با بخار آب یک راه عالی برای بیدار شدن در صبح است، به خصوص زمانی که هوا سرد است. اما عادت انجام روزانه آن می تواند اهداف سلامت پوست شما را خراب کند. آب داغ به لایه محافظ پوست آسیب می رساند که رطوبت بسیار مورد نیاز پوست را مسدود می کند و باعث تسریع روند پیری می شود. و اگر صورت خود را زیر دوش می شویید تا در عجله صبحگاهی صرفه جویی کنید، ممکن است به مویرگ های صورت خود آسیب بزنید زیرا آب داغ باعث گشاد شدن آنها می شود.

3-اول صبح قهوه می نوشید

بسیاری از مردم نمی توانند صبح خود را بدون یک فنجان قهوه داغ تصور کنند، و قهوه علاوه بر خوشمزه بودن، در واقع می تواند برای پوست شما مفید باشد. اما اگر آن را هر روز قبل از صرف صبحانه بنوشید، ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد به پوستتان آسیب می رساند. قهوه یک ادرارآور قوی است، به این معنی که ممکن است باعث کم آبی بدن شما شود. این به نوبه خود خروج سموم از بدن را از طریق پوست دشوارتر می کند و آن را بیشتر در معرض چین و چروک های زودرس قرار می دهد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد