اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

به این دلایل باید هر روز خرما بخورید

خرما که به عنوان یک شیرین کننده طبیعی عالی شناخته می شود، یک میان وعده خوشمزه و مغذی است که می تواند از بسیاری جهات برای سلامتی و زیبایی شما مفید باشد.

خرما به لطف طعم جویدنی و شیرینی که دارد به اندازه شیرینی های شیرین خوشمزه است. خرما علاوه بر اینکه جایگزینی سالم برای آب نبات و شکلات است، می تواند هضم غذا را بهبود بخشد و حتی زایمان شما را کوتاه تر و آسان تر کند.

ما در مجله خبری طلا خرما را به خاطر طعم فوق‌العاده غنی‌ اش دوست داریم و زمانی که فهمیدیم خوردن آن می ‌تواند سلامتی شود تصمیم گرفتیم چندتا از فواید آن را با شما به شاتراک بگذاریم.

1-ممکن است از یبوست جلوگیری کنند

خرما علاوه بر اینکه یک میان وعده خوشمزه و کاملا سالم است، می تواند حرکات منظم روده را تقویت کند. از آنجایی که خرما سرشار از فیبر است، برای سلامت کلی شما مفید است و ممکن است از یبوست جلوگیری کند. مطالعات نشان داده است افرادی که به مدت 21 روز به طور منظم خرما می‌خورند، دفعات مدفوع را افزایش می‌دهند.

2-برای پوست شما مفید هستند

استفاده از محصولات مناسب و هیدراته نگه داشتن پوست برای دستیابی به پوستی شاداب و جوان ضروری است، اما مراقبت از پوست از درون شروع می شود. افزودن مقداری خرما به رژیم غذایی یک راه آسان برای تامین آنتی اکسیدان های پوستی است که از سلول های شما در برابر رادیکال های آزاد مضر محافظت می کند. از آنجایی که خرما در مقایسه با سایر میوه های خشک دارای بالاترین میزان آنتی اکسیدان است، خوردن آن ممکن است به جوان ماندن پوست شما برای مدت طولانی تری کمک کند.

3-ممکن است زایمان شما را آسان تر کنند

خانم‌های باردار می‌دانند که راه‌های زیادی برای آماده کردن بدن شما برای زایمان وجود دارد و خوردن خرما قطعا ساده‌ترین و خوشمزه ‌ترین آنهاست. تحقیقات ثابت کرده است که خوردن 6 خرما در روز به مدت 4 هفته قبل از موعد زایمان ممکن است زایمان شما را آسان‌تر کرده و نیاز به القا را کاهش دهد. در واقع، زنانی که روزانه خرما می‌خوردند، 4 ساعت کمتر از زنانی که اصلاً خرما نمی‌خوردند، زایمان کردند.

4-می توانند شیرینی شما را راضی کنند

زمانی که احساس خستگی یا گرسنگی می کنید، به احتمال زیاد وسوسه می شوید که یک کلوچه یا یک تکه کیک به دست آورید، اما چند خرما در واقع می تواند جایگزین خوبی برای شکر سفید باشد. خرما از آنجایی که به طور طبیعی شیرین است و طعمی شبیه کارامل دارد، به راحتی می تواند جایگزین شکر سفید در بسیاری از دستور العمل ها شود.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد