اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چرا باید کاهو را به رژیم غذایی خود اضافه کنیم؟

سبزیجات برگ دار از بهترین انواعی هستند که می توانید اگر می خواهید سالم باشید باید مواد سالم مصرف کنید و کاهو یکی از ستاره های بزرگ است.

ممکن است آن را یک سبزی کسل کننده در نظر بگیرید، اما اگر از تمام فواید آن می دانستید، مطمئناً آن را در رژیم غذایی خود قرار می دادید.

ما در مجله خبری طلا از فواید کاهو شگفت زده شدیم، شما باید سعی کنید این سبزی مفید و سالم را در برنامه غذایی خود بگنجانید. در مقاله امروز پنج فایده را درباره کاهو به شما می گوییم.

1-کاهو می تواند شما را سریعتر به خواب ببرد

تلاش برای به خواب رفتن چیزی است که اکثر مردم حداقل یک بار در زندگی خود با آن دست و پنجه نرم کرده اند، بنابراین خوشحال خواهید شد که بدانید کاهو در واقع ممکن است به شما کمک کند سریعتر به خواب بروید. آب کاهو حاوی لاکتوسین است که نشان داده شده است که اثر آرام بخشی روی شما دارد.

2-کاهو می تواند استخوان های شما را تقویت کند

کاهو بسیار غنی از ویتامین K است که اثرات مثبت آن بر تراکم استخوان و جلوگیری از شکستگی استخوان ثابت شده است. علاوه بر این، محققان دانشگاه کالیفرنیا با هدف کمک به رشد استخوان در بین فضانوردان، کاهو را اصلاح ژنتیکی کردند.

3-کاهو می تواند بینایی شما را بهبود بخشد

سبزیجات برگدار مانند کاهو سرشار از لوتئین و زآگزانتین هستند، ۲ ماده مغذی که از دید مرکزی شما محافظت می کنند. افزودن کاهو به رژیم غذایی به چشمان شما کمک می کند نور آبی مضر را جذب کند، با اثرات آلودگی مقابله کند و همچنین خطر ابتلا به دژنراسیون ماکولا وابسته به سن را کاهش می دهد.

4-کاهو ممکن است خواص ضد التهابی داشته باشد

کاهو سرشار از ویتامین های A، C و K است که خاصیت ضد التهابی دارند و هدف آن کنترل التهاب است. یک رژیم غذایی ضد التهابی ممکن است علائم برخی از بیماری ها مانند آرتریت روماتوئید را بهبود بخشد. با این حال از مصرف کاهوی یخبندان اجتناب کنید، زیرا ارزش غذایی بسیار کمی دارد.

5-کاهو می تواند سطح کلسترول را کاهش دهد

مصرف کاهو به دلیل غنی بودن از آنتی اکسیدان ها مانند ویتامین های C، E و کاروتنوئیدها می تواند به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند. مصرف منظم کاهو می تواند به محافظت در برابر بیماری های قلبی عروقی کمک کند.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد