اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پنج قانون بهداشت شخصی که هر روز آنها را زیر پا می گذاریم

قوانین بهداشت و مراقبت از خود چندان دشوار نیستند، اما ما هنوز هم گاهی اوقات تمایل داریم برخی کارها را اشتباه انجام دهیم.

ین اشتباهات نه تنها به قیمت زیبایی بلکه برای سلامتی ما نیز تمام می شود. ما در مجله خبری طلا پنج اشتباه مراقبتی و نحوه اجتناب از آنها به شما می گوییم.

1-پوشاندن دهان با دست هنگام سرفه یا عطسه

هنگامی که هنگام سرفه یا عطسه دهان خود را با دست می پوشانیم، به میکروب ها کمک می کنیم تا روی صورت ما نفوذ کنند. نتایج آن فوران، قرمز شدن و سایر پیامدهای نه چندان لذت بخش است. به خصوص در مورد بیماری های عفونی خطرناک است زیرا مالیدن چشم ها با دست می تواند باعث التهاب پلک شود.

چگونه این کار را درست انجام دهیم: باید دهان خود را با یک دستمال، ترجیحاً یک دستمال کاغذی یکبار مصرف، بپوشانید. اگر اتفاقی نداشتید، دهان خود را با چین آرنج بپوشانید.

2-کوتاه کردن ناخن

ناخن از ورقه های انباشته شده بر روی یکدیگر مانند کاشی تشکیل شده است. استفاده از ناخن گیر ساختار ناخن های شما را تغییر شکل می دهد و آنها شروع به پوسته شدن و شکستن می کنند.

نحوه درست انجام این کار: اگر نیاز به کوتاه کردن ناخن های بلند دارید، آنها را با سوهان به شکل دلخواه در آورید. در سایر موارد، فقط آنها را نگه دارید.

3-مژه های پایینی خود را از داخل بپوشانید

نوک مداد شما، و به خصوص قلم موی آستر مایع، حاوی باکتری هایی است که در صورت یافتن راه خود به مخاط چشم، می توانند باعث عفونت شوند. خط چشم با مخلوط شدن با اشک، شرایط مساعدی را برای تکثیر آنها ایجاد می کند.

چگونه این کار را به درستی انجام دهیم: اگر می خواهید پلک پایینی خود را برجسته کنید، از سایه چشم استفاده کنید: آنها را با فاصله کمی از خط رشد مژه های خود بمالید.

4-استفاده بیش از حد از خمیر دندان

خمیر دندان بیش از حد روی مسواک باعث می شود که موها به جای تمیز کردن دندان ها روی آنها سر بخورند که کیفیت مسواک زدن را تا حد زیادی کاهش می دهد.

نحوه انجام صحیح آن: مقدار توصیه شده خمیر دندان برای بزرگسالان یک توپ به اندازه یک نخود است. برای کودکان به اندازه یک دانه برنج.

5-استفاده بیش از حد از بالم مو

بالم موها به دلیل داشتن سیلیکون و سایر اجزاء که هدف آنها صاف و براق کردن موهاست، بافتی متراکم دارند. با استفاده بیش از حد مومیایی کردن، موها به سرعت کثیف می شوند. اگر محصول بر روی پوست سر قرار گیرد، منافذ مسدود می شوند که منجر به افزایش چربی و رشد ضعیف مو می شود.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد