اونس طلا2330.57
مظنه14,886,000
18 گرم3,436,400
ارزش سکه33,538,158
قدیم (بهار)37,900,000
جدید (امامی)41,300,000
نیم23,700,000
ربع14,800,000

چند خوراکی حال بهم زن در سراسر جهان

اگر قصد دارید دیگر غذا نخورید ، جرئت کنید و ما را در یک سفر آشپزی با غذاهای منفور جهان همراهی کنید. در دنیا غذاهایی هستند که به شما نشان می دهد ضایعات یک نفر غذای لذیذ یک نفر دیگر است.

اگر قصد دارید دیگر غذا نخورید ، جرئت کنید و ما را در یک سفر آشپزی با غذاهای منفور جهان همراهی کنید. در دنیا غذاهایی هستند که به شما نشان می دهد ضایعات یک نفر غذای لذیذ یک نفر دیگر است.

جنین اردک در فیلیپین

بالوت ، جنین اردک است که زنده پخته شده و مستقیماً از پوسته در آورده میشود و خورده می شود.این معروفترین و نمادینترین غذای لذیذ فیلیپین در مناسبتهای خاص در جشنوارههای مذهبی است، اما میتوان آن را دررستوران های خیابانی نیز پیدا کرد، زیرا این غذای مورد علاقه گردشگران است.

برای خوردن بالوت، باید پوسته را سوراخ کنید، روی جنین نمک و سرکه بپاشید و سپس، اگر میتوانید صورت اردک کوچک داخل آن را از بیرون بیاورید، استخوانها، پرها و تمام چیزهایی که باقی مانده است را خرد کنید و بخورید.

لاشه کوسه فاسد در ایسلند

لاشه کوسه فاسد که طعم پنیر دارد و بوی ادرار می دهد. کوسه گرینلند برای انسان بسیار سمی است، بنابراین آنها باید آن را در زیر سنگ ها و ماسه ها دفن کنند که مایعات سمی (اسید اوریک و اکسید تری متیل آمین) را از خارج شود. گوشت از ۶ تا ۱۲ هفته تخمیر می شود و سپس آن را کنده و به مدت چند ماه آویزان می کنند تا خشک شود.

اگر قصد خوردن این غذا را دارید ،اول نفس خود را حبس کنید و سعی کنند طعم یکی از گندیدهترین چیزهای روی کره زمین را بچشید.

تخم مرغ و ادرار پسر باکره در چین

این خوراکی چینی که مورد علاقه مردم محلی است، با تخم مرغ و ادرار پسر ترجیحاً ۱۰ ساله یا کمتر ترکیب میشود. سطلهای ادرار پسران از توالتهای مدرسه ابتدایی در آن منطقه جمعآوری میشود و کل فرآیند پخت و پز یک روز کامل طول میکشد.

قلب مار کبرا - ویتنام

برای امتحان کردن این غذای عجیب و غریب ویتنامی، باید بی عاطفه باشید تا قلب یک مار زنده را دربیاورید . از آنجایی که این غذا در ویتنام بسیار محبوب هستند، بسیاری از رستوران ها دارای مارهای کبری هستند که مشتریان می توانند از بین آنها انتخاب کنند و همانطور داغ آن را بخورند. نوش جان!

کاسه چشم ماهی تن در ژاپن

وقتی نگاهی به بخش غذای دریایی در یک سوپرمارکت ژاپنی می اندازید و برخی از چشم ها به شما خیره می شوند، تعجب نکنید. به این دلیل که کره چشم ماهی تن یک غذای لذیذ محبوب است که میتوان آن را به روشهای مختلفی تهیه کرد: سرخکرده، آبپز، خورشتی یا کمی بخارپز.

چوب شور کرم در ایالات متحده آمریکا

شما نمی توانید خود را نیویورکی بنامید بدون اینکه ابتدا این میان وعده خوشمزه را امتحان کنید. برای درست کردن چوب شور مخصوص، یک کرم خاکی را که به آن شکل خاصی در هم میپیچد، میجوشانند و سرو میکنند.

ملخ درمکزیک

کنترل کننده آفات که به یک غذای لذیذ درمکزیک تبدیل شده است. ملخ را میتوان به صورت خشک به عنوان میانوعده مصرف کرد یا میتوان آن را تا حدی سرخ کرد که مرطوب شود اما همچنان ترد باشد .

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد