اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

6 نشانه ای که می گوید شما یک فرد خوشحال هستید

بسیاری از اوقات ما شاد بودن و خوشبختی خود را زیر سوال می بریم و آن را باور نداریم. اگر این نشانه ها را درون خود دارید شما شاد تر از آنچیزی هستید که فکر می کنید.

به گزارش سایت طلا، شادی را نمی توان اندازه گیری کرد اما نشانه هایی وجود دارند که بر اساس آنها می توان فهمید که یک فرد شاد است یا خیر. در ادامه این نشانه ها را بخوانید و ببینید که تا چه اندازه فرد شادی هستید.

1. همیشه دیرتان می شود. اگر فردی هستید که همیشه به همه جا دیر می رسید شما شاد هستید. در واقع دانشمندان فهمیده اند که افرادی که همیشه دیر می کنند استرس کمتری داشته و در موقعیت های شلوغ به خودشان مسلط تر هستند.

2. صبح زود بیدار می شوید. دانشمندان کشف کرده اند که انسان ها عمدتا صبح ها شاد تر هستند. در واقع افرادی که صبح زود بیدار می شوند به طور عمده کمتر دچار استرس و افسردگی می شوند.

3. خواهر دارید. خواهران باعث می شوند که شما بیان عاطفی بهتری داشته باشید چرا که عمدتا دختر ها راحت تر درباره احساساتشان حرف می زنند. علاوه بر این، خواهر داشتن مهارت های اجتماعی شما را بهبود می بخشد.

4. در گل فروشی یا باغ کار می کنید. در واقع تحقیقات نشان داده است افرادی که در این مشاغل هستند احساس شادی و رضایت بیشتری به زندگی خود دارند. از طرف دیگر بانک داران و کارکنان منابع انسانی کمترین احساس رضایت را دارند.

5. در فنلاند زندگی می کنید. یکی از آمار هایی که سازمان ملل منتشر می کند شاخص شادی و رضایت از زندگی است. کشور فنلاند در این شاخص ها رتبه اول را دارد که در نتیجه اگر در این کشور زندگی می کنید با احتمال بالاتری شاد هستید.

6. میوه و سبزیجات زیادی می خورید. تحقیقات نشان داده است که افرادی که میزان زیادی میوه و سبزیجات در روز مصرف می کنند بسیار شاد تر از دیگران هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد