اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قوانین عجیب و غریب کشورها ( بخش دوم)

هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزشهای فرهنگی مهمی اشاره میکنند که ممکن است با ارزشهای شما متفاوت باشد.

هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزشهای فرهنگی مهمی اشاره میکنند که ممکن است با ارزشهای شما متفاوت باشد.

رقصیدن در تاریکی بعد از نیمه شب در ژاپن

ژاپن رقص بعد از نیمه شب برای نسل ها ممنوع کرد، زیرا بسیار گناه است. این ممنوعیت که در سال ۱۹۴۸ تصویب شد. رقصیدن فقط زمانی که زیر نور باشد آزاد است.

در بخشی از فرانسه ، قبل از مردن باید قبر بخرید

در شهر سارپورنکس، نمی توانید در محدوده شهر بمیرید مگر اینکه قبلاً قبرخود را در گورستان محلی خریداری کرده باشید.

در رم سگ شما را روزانه باید پیاده روی کند

قوانین سختگیرانه رم علیه حیوان آزاری شامل راه رفتن سگ های خانگی است. اگر صاحبی سگ خود را یک بار در روز به پیاده روی کند در غیر اینصورت،۶۲۵ دلار جریمه می شوید. این قانون شامل ماهی قرمز نیز می شود. در حالی که آنها نمی توانند راه بروند، باید فضایی برای شنا داشته باشند. ماهی قرمز مجاز به نگهداری در تنگ نیست و باید یک آکواریوم داشته باشید.

هنگام عبوربا اتومبیل در نیوجرسی باید بوق بزنید

هنگام رانندگی در امتداد بزرگراه در ایالت گاردن، قانوناً موظف هستید که یک اخطار صوتی دهید مبنی بر اینکه در حال عبور هستید. چه در پارک وی گاردن استیت یا نیوجرسی ترانپایک رانندگی کنید، طبق قانون ایالتی، باید قبل از عبور بوق بزنید.

ساختن قلعه شنی در اسپانیا

اسپانیا از تلاش شما برای ساختن قلعه های شنی آنقدر بیزار است که اگر در اسپانیا در حال ساختن قلعه باشید جریمه می شوید و جریمه ها بسته به مکان و بنا به صلاحدید آنها متفاوت است.

رها کردن ضایعات سگ در جزیره کاپری ایتالیا

رها کردن ضایعات سگ در جزیره کاپری ایتالیا، مانند بسیاری از جاها، غیرقانونی است. اگر مدفوع سگ خود را جمع نکنید، ممکن است از آزمایش DNA برای تعیین هویت سگ شما استفاده کنند و سپس، شما جریمه خواهید شد.

ادرار کردن در اقیانوس در پرتغال

پرتغال برای تمیز نگه داشتن سواحل و سلامت مسافران ساحل، ادرار کردن در اقیانوس را ممنوع کرده است. کاملاً مشخص نیست که آنها چگونه این مورد را ثابت می کنند، اما بهتر است مانند یک فرد متمدن از دستشویی ها استفاده کنیم.

برهم زدن مراسم عروسی در استرالیا

حتی اگر واعظ بپرسد که آیا کسی با عروسی مخالف است، اگر در استرالیای جنوبی هستید، نظرتان را برای خودتان نگه دارید. در غیر این صورت، ممکن است تا۱۰۰۰۰ دلار جریمه شوید و بخاطر برهم زدن عروسی، تا دو سال در زندان بمانید.

بالا رفتن از درخت در تورنتو

اگر در هر نقطه ای از استان انتاریو کانادا از درخت بالا بروید، باید جریمه سنگینی بپردازید. این برای اتاوا، تورنتو و حتی در وسط جنگل صدق می کند ، مگر اینکه مجوز داشته باشید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد