اونس طلا2232.37
مظنه14,417,000
18 گرم3,328,100
ارزش سکه32,481,501
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یک دایره را انتخاب کنید و ببینید آیا دیگران را درک میکنید ؟

در این تست روانشناسی درک اینکه چه نوع همدلی دارید می تواند به شما کمک کند روابط قوی تر و سالم تری ایجاد کنید

یک دایره انتخاب کنید و ببینید آیا دیگران را درک میکنید ؟

همدلی توانایی درک عواطف دیگران و توانایی تشخیص اینکه اشخاص دیگر چه فکر یا احساسی دارند. افراد همدل دوست دارند سخاوتمند باشند و نگران رفاه دیگران باشند و همچنین دوست دارند روابط شادتر و رفاه شخصی بیشتری داشته باشند. اما افراد در میزان تجربه همدلی متفاوت هستند.

درک اینکه چه نوع همدلی دارید می تواند به شما کمک کند روابط قوی تر و سالم تری ایجاد کنید. انواع مختلفی از همدلی وجود دارد .شما چه نوع همدلی دارید؟

همدلی عاطفی

همدلی عاطفی یکی از رایج ترین انواع همدلی است. اگر از این نوع هستید، به راحتی احساسات دیگران و اطرافیانتان را درک میکنید و احساس میکنید که احساسات آنها متعلق به شماست. همدلی عاطفی احساسات دیگران را بصورت مستقیم که انگار احساسات خودتان است تجربه می کنید. برای همدلی های عاطفی، مهم است که یاد بگیریم بین احساسات خود و دیگران تمایز قائل شویم.

همدلی پزشکی

کسانی که این نوع همدلی دارند می توانند انرژی بدن دیگران را جمع آوری کنند. آنها به طور روحی می دانند که چه چیزی برای شخص دیگری آزار دهنده است. بسیاری از افراد با این نوع همدلی در حرفه های پزشکی و روانشناسی فعالیت میکنند. همدلهای پزشکی وقتی با کسی برخورد میکنند، میتوانند احساسات آن شخص را در جسم خود احساس کنند.

همدلی ژئومانتیک

گاهی اوقات همدلی ژئومانتیک یک مکان یا همدلی محیطی نامیده می شود. کسانی که این توانایی را دارند تطابق خوبی با منظره فیزیکی دارند. به این معنی که در یک محیط میتوانند انرژی دیگران را درک کنند و خارج از آن دیگر با دیگران احساس همدلی نمی کنند .اگر بدون هیچ دلیل مشخصی در محیطها یا موقعیتهای خاص ناراحت یا واقعاً خوشحال هستید، ممکن است همدلی ژئومانتیک باشید.

همدلی گیاه شناسی

شما با گیاهان همدل هستید، به طور شهودی احساس کنید که گیاهان به چه چیزی نیاز دارند. شما توانایی درک گیاهان را دارید و یک هدیه واقعی برای قرار دادن گیاه مناسب در جای مناسب در باغ یا خانه خود خواهید داشت. بسیاری از همدلان گیاهان در پارکها، باغها یا جنگل ها کار میکنند تا بتوانند از توانایی خود استفاده کنند. در واقع، اگر شغل مرتبط با گیاهان را انتخاب کردهاید، احتمالاً با گیاهان همدل هستید.

همدلی با حیوانات

بسیاری از همدلان ارتباط قوی با حیوانات دارند. این افراد احتمالاً زندگی خود را وقف کار برای مراقبت از حیوانات خواهد کرد . کسانی که این موهبت را دارند می دانند که یک حیوان به چه چیزهایی نیاز دارد و ممکن است بتوانند از طریق تله پاتی با آن موجود ارتباط برقرار کنند.

همدلی شهودی

اگر تجربهگرا یا شهودی باشید، اطلاعاتی را از افراد دیگر جمعآوری میکنید و آنها را به سادگی درک میکنید. یک نگاه به یک نفر میتواند انواع بینشها را درباره آن شخص به شما بدهد. شما فوراً متوجه خواهید شد که آیا کسی به شما دروغ میگوید، زیرا میتوانید مقاصد پشت حرف و رفتارهای او را درک کنید. کسانی که این موهبت را دارند در سایر زمینه های انرژی فعالیت می شوند و انرژی دیگران را خیلی راحت می خوانند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد