اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قوانین عجیب و غریب کشورها

هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزش‌های فرهنگی مهمی اشاره می‌کنند که ممکن است با ارزش‌های شما متفاوت باشد.

هر کشوری متفاوت و قوانین هر کشوری نیز متفاوت است. گاهی اوقات این قوانین بسیار مضحک هستند، و گاهی اوقات به ارزشهای فرهنگی مهمی اشاره میکنند که ممکن است با ارزشهای شما متفاوت باشد.

جویدن آدامس در سنگاپور

پس از اینکه خرابکاران از آدامس برای ایجاد مشکل در سیستم حمل و نقل استفاده کردند و هیئت مسکن و توسعه سالانه ۱۵۰۰۰۰دلار برای تمیز کردن آدامس خرج کرد، سنگاپور در سال ۱۹۹۲ تمام مواد آدامس را ممنوع کرد. هر فردی که در سنگاپور آدامس وارد می کند، می فروشد یا تولید می کند، می تواند جریمه یا حبس شود، به استثنای نیکوتین و آدامس های دندانی که ارزش درمانی دارند.

تمام شدن بنزین در اتوبان آلمان

آلمانیها معتقدند که شما این فرصت را دارید که خودروی خود را با سوخت حرکت دهید، بنابراین اگر بنزین تمام شد، تقصیر خودتان است.

غذا دادن به کبوترها در ونیز ایتالیا

گفته می شود پاکسازی از پرندگان برای هر شهروند ۲۷۵ یورو در سال هزینه دارد . اگر در حال غذا دادن به کبوترها گرفتار شوید، با جریمه ای تا ۷۰۰ یورو روبرو می شوید.

پوشیدن کفش پاشنه بلند در آکروپلیس غیرقانونی است

این کشور در سال ۲۰۰۹ کفش پاشنه بلند را در آکروپولیس ممنوع کرد.یونانیها این ممنوعیت را برای محافظت از خرابههای تاریخی که نزدیک به ۲۵۰۰ سال قدمت دارند، گذاشته اند.

سلفی گرفتن با بودا در سریلانکا

وقتی با بودا سلفی می گیرید، به او پشت می کنید و این نشانه بی احترامی به بودا است که در سریلانکا مجازات حبس دارد. همچنین نشان دادن انگشت به سمت بودا بی احترامی محسوب می شود و گاهی اوقات عکس گرفتن با مجسمه ها ممنوع است.

استفاده از ماسک در اماکن عمومی در دانمارک

دولت دانمارک از پوشاندن صورت در مکان های عمومی جلوگیری می کند. این شامل ماسک، کلاه ایمنی، روسری، کلاه، ریش مصنوعی و غیره است.

از آنجایی که این زوج "از نظر ظاهری خود را به عنوان زن و شوهر در معرض دید عموم قرار می دهند"، آنها به عنوان یک ازدواج معمولی در نظر گرفته می شوند که در کارولینای شمالی محترم و معتبر است.

پرواز بادبادک در ویکتوریا استرالیا

در منتهی الیه جنوب شرقی استرالیا، ویکتوریا، محل اقامت ملبورن، پرواز بادبادک در فضای عمومی در صورتی که فرد دیگری را آزار دهد، غیرقانونی است. اگر این بازی باعث آزار شخص دیگری شود جریمه خواهید شد.

ظاهراً هر زمان دیگری از سال برای دعوای تفنگ آبی مناسب است، اما اگر برای سال نو بروید، صاحبان مغازهها اسباببازی پلاستیکی را به شما نمیفروشند.

فحش دادن در امارات متحده عربی

در امارات متحده عربی ، فحش دادن ممکن است شما را جریمه، زندانی یا اخراج کند. بر اساس ماده ۳۷۳ قانون مجازات امارات، فحش دادن باعث بی آبرویی یا توهین به ا شخاص می شود. این فقط برای گفتن کلمات نامناسب با صدای بلند نیست. این شامل حرکات بدنی ناشایست است و پیام های متنی و رسانه های اجتماعی شما نیز میشود. حتی ایموجی های ناشایست مجاز نیستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد