اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تست: یک عکس را انتخاب کنید تا هدفتان را در زندگی بدانید

هدف شما در زندگی چیست؟ آیا می خواهید بدانید چه چیزی به زندگی شما معنای واقعی می دهد؟

هدف شما در زندگی چیست؟ آیا می خواهید بدانید چه چیزی به زندگی شما معنای واقعی می دهد؟

این تست روانشناسی جالب را امتحان کنید. چشمان خود را ببندید، این سوال را از خود بپرسید: "من می خواهم چه چیزی بشوم؟" سپس چشمان خود را باز کنید و احساس کنید که ناخودآگاه شما به کدام تصویر اشاره می کند.

تصویر شماره یک

شما اهدافی در زندگی دارید و چیزهایی می خواهید که به پول مربوط نمی شود. شما می خواهید باهوش تر باشید و وارد موقعیت های جدید بشوید و از فرصت های جدید استفاده کنید وبه دستاوردهای جدید برسید. شما می خواهید رشد کنید. اگرهمین حالا شروع کنید، انگیزه میگیرید و خواسته های واقعیتان را در زندگی دنبال خواهید کرد.

به رسانه های اجتماعی، ارتباطتان با دوستانتان توجه کنید . می توانید با استفاده ازنرم افزارهای ارتباطی به اهداف خود برسید. از درخشیدن و تبدیل شدن نترسید.

تصویر شماره دو

شما یک هدیه منحصر به فرد برای آموزش دیگران دارید. زیرا به طور مداوم سعی میکنید چیزهای جدید یاد بگیرید. در مورد چگونگی انتقال دانش و تجربه خود به دیگران فکر کنید و آن را شروع کنید. از شانستان استفاده کنید، موفق خواهید شد.

به نیاز خود برای راهنمایی و آموزش توجه کنید. شما می دانید که چگونه اطلاعات را پردازش کنید، درک آن را آسان کنید و آن را در موثرترین قالب برای آموزش ارائه دهید.

تصویر شماره سه

به نظر می رسد که شما در مسیر خوشبختی خود هستید. شما خود را کاملا با زمان حال هماهنگ کرده ایدو برای آینده ی دور تلاش نمی کنید. سعی کنید یک کار خلاقانه به زندگی خود اضافه کنید. کاری را انجام دهید که الهام بخش شما باشد و آن را دوست داشته باشید.

خلاقیت - طراحی، مدلینگ، شعرو رقص نه تنها یک سرگرمی جالب است، بلکه یک منبع درآمد نیز هست. فقط باید میل به شروع آن را در خودتان ایجاد کنید.

تصویر شماره چهار

شما آدم کمیابی هستید! ماموریت شما در ایجاد، توسعه، ارتقاء و کمک به مردم از طریق ارائه خدمات نهفته است. کاری را انجام دهید که به شما الهام میدهد و از جدا شدن از رئیسهایی که شما را از اهدافتان عقب نگه میدارند و روی شما فشار میآورند نترسید.

شما به بهترین معنای کلمه تنها هستید. تجارت، کارآفرینی، کسب و کار شخصی نه تنها منبع درآمد بلکه آزادی است. با خودتان هماهنگی شوید و از حداکثر پتانسیل خود استفاده کنید!

تصویر شماره پنج

شما اهداف مختلفی دارید اما خانواده در اولویت شما است. کمک، حمایت و ایفای نقش در خانواده، برای شما بسیار مهم است و همچنین منبع قدرتتان است. از خسته شدن نترسید. تربیت فرزندان پتانسیل شما و هدف واقعی شما در زندگیتان است.

به هر حال، ارتباط با نوزادان می تواند به یکی از اهداف شما تبدیل شود. سعی کنید به فکر فروش محصولات آموزشی یا اطلاعاتی برای کودکان باشید.

تصویر شماره شش

برای درک هدفتان، باید اول خودتان را بشناسید. اکنون شما از مسیر واقعی زندگی خود بسیار دور و گم شده اید. گاهی اوقات برای باز کردن و شروع راه جدید در زندگی باید مدتی استراحت کرد.

اگر احساس می کنید که به اندازه کافی قوی نیستید، به خودتان اجازه استراحت بدهید! استراحت کنید و سپس روی کاغذ بنویسید که چه کارهایی در دوران کودکی میخواستید انجام دهید و تا امروز چه چیزی به شما الهام میدهد که کار جدیدی شروع کنید. سعی کنید دو مورد از این لیست با هدف شما مطابقت داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد