اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

درخشان: گل‌محمدی امسال موفق نبود/ پرسپولیس از لک خیلی صدمه دید

یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عمکرد بد دروازه‌بان‌ این تیم در لیگ بیست‌ویکم صدمات زیادی به سرخ‌ها زد.

به گزارش سایت طلا، یک پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید عمکرد بد دروازه‌بان‌ این تیم در لیگ بیست‌ویکم صدمات زیادی به سرخ‌ها زد.

حمید درخشان درباره شکست پرسپولیس برابر سپاهان و از دست دادن شانس قهرمانی اظهار کرد: پرسپولیس با این که گل اول را خورد اما خوب شروع کرد و بازی را خوب ادامه داد اما روی یک غفلت گل دوم را خورد و شرایط برایش سخت شد. گل اولی که پرسپولیس خورد در شرایط زاویه بسته بود که این امر نشان می‌دهد تیم روی این صحنه تمرکز لازم را نداشت. به هرحال بعد از گل، پرسپولیس تلاش زیادی انجام داد تا گل خورده را جبران کند اما موفق نبود.

او هم‌چنین گفت: در نیمه دوم درحالی که همه منتظر بودیم پرسپولیس به سپاهان فشار بیاورد و گل مساوی را بزند، روی اشتباه حامد لک، پرسپولیس گل دوم را خورد که این‌جا دیگر روحیه تیم از هم پاشید. واقعا عجیب است که یک دروازه‌بان چطور چنین اشتباهی می‌کند. این موضوع کار پرسپولیس را خراب کرد. وقتی تیم در چنین بازی برابر سپاهان گل بدی می‌خورد و اختلاف به دو گل می‌رسد، جبران کردن آن واقعا سخت است.

وی در ادامه گفت: سپاهان هم در این بازی فرصت‌های خوبی برای گلزنی داشت و دو بار به تیر دروازه زد و واقعا بازی خوبی انجام داد. باید پذیرفت که سپاهان هم به دنبال برد بود و سعی داشت از برتری خود به خوبی استفاده کند. در مجموع روند بازی به سود پرسپولیس نبود و تلاش‌ها برای این تیم بی‌نتیجه بود.

درخشان درباره عملکرد حامد لک در لیگ بیست‌ویکم هم گفت: پرسپولیس از عملکرد لک در این فصل خیلی صدمه دید و این دروازه‌بان گل‌های بسیار بدی خورد. شاید اگر لک همان عملکردی که در لیگ قهرمانان آسیا داشت، در این فصل هم همان‌طور بود الان پرسپولیس در کورس قهرمانی بود. به غیر از این موضوع پرسپولیس در ابتدای فصل خوب بسته نشد و این موضوع کار را خراب کرد. پرسپولیس در خط حمله هم بسیار ضعیف کار کرد و باعث شد شرایط سال‌های قبل را نداشته باشد.

او در پاسخ به این سوال که گل‌محمدی چقدر در ناکامی پرسپولیس سهیم است؟ گفت: هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد همه از چشم کادر فنی می‌بینند. وقتی تیم بد بسته می‌شود کادر فنی باید برای بهبود این وضعیت تلاش می‌کرد. درمجموع یحیی گل‌محمدی امسال با پرسپولیس موفق نبود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد