اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 ماده غذایی که برای رشد موهای شما معجزه می کنند

موادغذایی برخلاف تصور شما می توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد موها داشته باشند.

به گزارش سایت طلا، بسیاری از افراد به مو های بلند علاقه دارند اما رشد موهایشان بسیار کند است. بسیاری نیز موهای بلندی دارند اما درگیر مشکلاتی مانند موخوره و نازک شدن مو ها هستند.

رژیم غذایی شما می تواند تاثیر بسیاری بر رشد مو های شما و همچنین کیفیت و سلامتی آنها داشته باشد. در نتیجه اگر مو هایی بلند و سالم می خواهید این 8 غذا را بخورید.

1. اسفناج: اسفناج مملو از آهن، اسیدفولیک، ویتامین A و بتاکاروتن است که فوق العاده برای سلامت موهای شما مفید است. افزودن اسفناج به رژیم غذایی خود می تواند مانع از شکستگی مو های شما شده و رشد آن را افزایش دهد.

اسفناج

2. سیب زمینی شیرین: مانند اسفناج سیب زمینی شیرین نیز سرشار از ویتامین A و بتاکاروتن است. بتاکاروتن نوعی پروتئین بوده که به سلامت پست سر کمک کرده و ویتامین A نیز در تسریع رشد مو نقش دارد.

3. انواع آجیل: آجیل ها سرشار از اسید های چرب مفید مانند امگا 3 هستند که برای سلامت پوست و موی شما ضروری است. همچنین برخی از آجیل ها مانند بادام سرشار از ویتامین E بوده که برای رشد و سلامت مو مفید است.

4. آووکادو: این میوه سبزرنگ مانند آجیل ها سرشار از اسید های چرب مفید و ویتامین A می باشد که می تواند سلامت موها را بهبود بخشیده و رشد آن را سریع تر کند.

آووکادو

5. تخم مرغ: تخم مرغ سرشار از پروتئین و بیوتین است که برای موهای سالم ضروری هستند. در واقع کمبود پروتئین می تواند باعث ریزش مو شود.

6. ماهی سالمون: ماهی سالمون سرشار از اسید های چرب امگا 3 بوده و علاوه بر تقویت سلامت مو می تواند ظاهری زیبا و براق به موهای شما بدهد.

7. دارچین: دارچین به گردش خون کمک کرده و در نتیجه می تواند اکسیژن بیشتری را از طریق راه ها به پوست سر و ریشه موهای شما برساند که در نتیجه رشد موها افزایش پیدا می کند.

8. ماست یونانی: این ماست سرشار از ویتامین B5 است که مانع از نازک شدن و ریزش موها می شود که در نتیجه می تواند سلامت موهای بلند شما را حفظ کرده و به زیبا تر شدن آنها کمک کند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد