اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار محصول زیبایی که اشتباه از آنها استفاده می کنید

احتمالاً برای شما هم این اتفاق افتاده استکه برخی از محصولات زیبایی که بیش از حد تبلیغاتی شده اند باعث می شوند پوست شما آن تاثیر لازم را دریافت نکند یا یک ماسک صورت به اصطلاح "مرطوب کننده" باعث می شود حتی خشک تر از قبل شود.

اما این بدان معنا نیست که شما باید از شر هر محصول زیبایی که دارید خلاص شوید. شاید تنها کاری که باید انجام دهید این است که روش استفاده از برخی از محصولات زیبایی را تغییر دهید. ما در مجله خبری طلا مشتاقیم در مورد محبوب ترین اشتباهات زیبایی که ممکن است مرتکب شوید به شما بگوییم!

1- هر روز از دستمال مرطوب برای پاک کردن آرایش استفاده می کنید.

آنها به اندازه کافی پوست را تمیز نمی کنند. آنها از یک ماده خشن ساخته شده اند که باعث تحریک و خشکی و کشش پوست می شود. فقط زمانی باید از آنها استفاده کنید که به آب و یک پاک کننده خوب دسترسی ندارید. اما برای مراقبت های روزمره باید از پاک کننده ها و ژل های کف کننده مخصوص استفاده کنید.

2- شما فکر می کنید که سرم ها به تنهایی قابل استفاده هستند.

سرم ها باید قبل از استفاده از کرم مرطوب کننده استفاده شوند. و بهتر است این کار را در عصر انجام دهید، به خصوص اگر سرم حاوی رتینول باشد. این به پوست اجازه می دهد تا مواد مغذی لازم را به طور کامل جذب کند. ماسک صورت آن را حتی موثرتر می کند. در تابستان، محصولات غنی از رتینول را فقط می توان همراه با ضد آفتاب استفاده کرد، زیرا پوست را بیش از حد به نور خورشید حساس می کند که می تواند باعث آفتاب سوختگی شود.

3- بعد از زدن کرم پودر از اسفنج های خشک استفاده می کنید.

اکثر اسفنج ها، به ویژه مخلوط کن های زیبایی محبوب، باید خیس شوند. هنگامی که آنها خشک می شوند، بیش از حد از محصول زیبایی "می خورند" و آن را به طور یکنواخت پخش نمی کنند.

4- شما تفاوت بین کانسیلر و پرایمر را نمی دانید.

بسیاری از ما این 2 محصول زیبایی را با هم اشتباه می گیریم، پس بیایید توضیح دهیم: کانسیلر فقط باید در ناحیه نزدیک چشم استفاده شود و پراایمر برای پنهان کردن عیوب پوست صورت استفاده می شود. هنگام استفاده از هر یک از آنها نکات ظریف کمی وجود دارد که باید بدانید. هنگام استفاده از کانسیلر، باید پوست را از قبل مرطوب کنید. یک اصلاح کننده باید با حرکات ماساژ اعمال شود - به این ترتیب روی صورت طبیعی تر به نظر می رسد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد