اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

4 نمونه از رفاقت های طولانی مدت هالیوودی

اغلب اعتقاد بر این است که روابط طولانی مدت و دوستی در هالیوود تقریبا غیرممکن است.

بازیگران و خوانندگان یک چیز مشترک دارند: همه آنها شخصیت های خلاقی هستند و همیشه بین آنها یک مبارزه بی پایان برای محبوبیت وجود دارد. بهرهال ما د رمجله خبری طلا رفاقت های ماندگار بین ستاره هاای هالیوودی را زیر نظر گرفتیم و آنها را جدا کردیم تا به شما معرفی کنیم.

1- جاستین تیمبرلیک و رایان گاسلینگ

این دو مرد خوش تیپ هالیوود بیش از 20 سال است که یکدیگر را می شناسند. بازیگران در اوایل دهه 1990 در برنامه تلویزیونی محبوب باشگاه میکی ماوس با یکدیگر آشنا شدند. حتی گاسلینگ به دلیل برخی مسائل شهروندی با تیمبرلیک و خانواده اش زندگی می کرد.

2- لئوناردو دی کاپریو و توبی مگوایر

توبی و لئو 25 سال پیش زمانی که با هم به امتحانات می رفتند با هم آشنا شدند. "بعد از اینکه توبی را در یک تست بازیگری ملاقات کردم، احساس کردم که می‌خواهم این مرد دوست من باشد. در وسط صحنه از ماشینم بیرون پریدم، در حالی که آنها عملاً تیراندازی می‌کردند. من می‌گفتم: "توبی! توبی! توبی! لئو با یادآوری اولین ملاقاتش با توبی گفت: "شمارهات را به من بده."

3- مل گیبسون و رابرت داونی جونیور

همانطور که اغلب اتفاق می افتد، این بازیگران در طول فیلمبرداری فیلم Air America در سال 1990 با یکدیگر آشنا شدند و به سرعت از دوستانی که روی پرده بودند به دوستان واقعی تبدیل شدند. داونی از مل گیبسون در مراحل رسوایی طلاقش حمایت کرد و گیبسون به رابرت کمک کرد تا از اعتیاد به مواد مخدر و الکل بهبود یابد.

4- رابرت پتینسون و تام استوریج

تام و راب از دوران مدرسه با هم دوستان خوبی بودند (در12 سالگی با هم آشنا شدند) نه شهرت و نه شایعات در مورد مثلث عشقی با کریستن استوارت نتوانست دوستی این پسرها را خراب کند. پاپاراتزی ها اغلب به افراد مشهور که با هم در پارک قدم می زنند یا در یک بار می نشینند شلیک می کنند.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد