اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهار چهره مشهور دنیا و داستان زخم هایی که رو صورت خود دارند

ما در مقاله داستان زخم های دیده شده چهار فرد مشهور را به شما می گوییم. اگر از فن های این چهار بازیگر مشهور هستید این مقاله را از دست ندهید

با این حال یک چیز واضح است، زخم ها خاطرات را نگه می دارند و ما را همان چیزی می کنند که هستیم. آنها منحصر به فرد هستند و حتی برخی از آنها نشان افتخاری برای شجاعت یک فرد در گذشته هستند. ما در مقاله داستان زخم های دیده شده چهار فرد مشهور را به شما می گوییم. اگر از فن های این چهار بازیگر مشهور هستید این مقاله را از دست ندهید!

1-جیسون موموآ

جیسون اشاره کرد که قبل از گرفتن این زخم، همیشه در صحنه هالیوود به عنوان یک "پسری زیبا" در نظر گرفته می شد، اما پس از آن "خشن" به حساب می آمد. او زخم خود را در سال 2008، در یک حادثه وحشتناک در یک بار گرفت.

"مردی یک لیوان شیشه ای را به صورتم کوبید. من کمی بیش از 140 بخیه زدم. اگرچه این حادثه بسیار غم انگیز است، اما یک زخم منحصر به فرد بر جای گذاشت که جیسون موموآ را به شخصیت امروزی تبدیل کرد"

2-خواکین فینیکس

جای زخم خواکین با سایر آثار این مجموعه کمی متفاوت است، به این معنا که او تصادف نکرده است. او به سادگی با آن متولد شد. این همچنین نام شکاف میکروفرم را دارد و خفیف ترین شکل شکاف لب است.

3-جو جوناس

جو نمونه بارز تصادف دوران کودکی است که پس زمینه ای تا حدودی طنز دارد. جو و برادرانش در حال فیلمبرداری از یک ویدیوی یوتیوب بودند، و ایده درخشانی به ذهنش رسید: اینکه از دیوارها بدود و اینجوری بین ابروهایش جای زخم شد

4-هریسون فورد

این اتفاق در سال 1964 زمانی اتفاق افتاد که او برای کار به کالیفرنیا می رفت. در اواسط رانندگی، او سعی کرد کمربند ایمنی خود را ببندد، اما این باعث شد که با ماشین تصادف کند و صورت خود را به فرمان بکوبد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد