اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

سه تمرین برای مردان که برای عضله سازی کافی است

بسیاری از افرادی که شروع به رفتن به باشگاه می کنند کمی گم و گیج می شوند زیرا این روزها دستگاه های مختلف زیادی در دسترس هستند.

واقعیت این است که اگر می‌خواهید عضلات بزرگ و قوی بسازید، مجبور نیستید صدها تمرین مختلف انجام دهید و از تک تک تجهیزاتی که ظاهر فانتزی دارند استفاده کنید. در واقع، تمرینات زیر تمام ماهیچه های کل بدن را پوشش می دهند، بسیار موثر هستند و تمام آن چیزی است که شما برای ساختن آن بدنی که همیشه می خواستید نیاز دارید. در ادامه همراه ما باشید.

1-اسکوات

این یکی از اساسی ترین و موثرترین تمرینات است که چندین ماهیچه را در کل پایین تنه شما هدف قرار می دهد. این یکی را نادیده نگیرید، نمی‌خواهید در نهایت دست‌ها و شانه‌های بزرگ و پاهای مرغ داشته باشید. هالتر را در قسمت بالایی پشت خود قرار دهید، آن را کمی بیشتر از عرض شانه نگه دارید.خود را پایین بیاورید، باسن خود را به عقب بچسبانید و بدن خود را کمی به جلو خم کنید.مطمئن شوید که بیشتر وزن شما روی پاشنه پا باشد نه انگشتان پا.دقت کنید که هالتر روی گردنتان ننشیند و کمرتان همیشه صاف باشد.

2-پرس شانه

این تمرین شانه‌های شما را پهن‌تر می‌کند و روی شانه‌ها، عضلات سه سر و تله‌ها کار می‌کند. دمبل ها را بگیرید. پشت خود را صاف نگه دارید، دمبل ها را بگیرید، آرنج خود را در زاویه 90 درجه و در راستای باسن خود نگه دارید. دمبل ها را مستقیماً به سمت بالا فشار دهید. دمبل ها را به حالت اولیه برگردانید.

3-ددلیفت

این تمرین دیگری است که روی چند ماهیچه مانند باسن، همسترینگ، ران، کمر و تله کار می کند..پاهای خود را کمی بیشتر از عرض شانه باز کنید.با نشستن به سمت پایین، کمی زانوهای خود را خم کنید و باسن خود را بیرون بیاورید.هالتر را بگیرید و بایستید.همیشه پشت خود را صاف نگه دارید و به پایین نگاه نکنید.

برچسب ها :
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد