اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

خبری جدید درباره فیدلیتی جدید بهمن موتور+عکس

فیدلیتی پرستیژ یا همان جتور X۷۰ پلاس یک SUV است و طول آن ۴۷۴۹ میلی متر، عرض ۱۹۰۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۲۰ میلی متر است که با فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلی متر فضای کافی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

به گزارش سایت طلا، فیدلیتی پرستیژ یا همان جتور X۷۰ پلاس یک SUV است و طول آن ۴۷۴۹ میلی متر، عرض ۱۹۰۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۲۰ میلی متر است که با فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلی متر فضای کافی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

طبق اخبار منتشر شده از طرف بهمن موتور به نظر می‌رسد این خودروساز بنا دارد در سال ۱۴۰۱، چندین محصول متفاوت دیگر را به بازار عرضه نماید.

یکی از این خودرو‌های جدیدی که امسال از سوی این شرکت روانه بازار می‌شود فیدلیتی پرستیژ نام دارد که در کشور چین با نام جتور X۷۰ پلاس (Jetour X۷۰ Plus) معرفی شده است و جزو ۱۰ خودروی SUV پر فروش در سال ۲۰۲۱ بوده و گویا قرار است در نیمه دوم سال جاری به بازار ایران عرضه گردد.

فیدلیتی پرستیژ یا همان جتور X۷۰ پلاس یک SUV است و طول آن ۴۷۴۹ میلی متر، عرض ۱۹۰۰ میلی متر و ارتفاع ۱۷۲۰ میلی متر است که با فاصله بین دو محور ۲۷۴۵ میلی متر فضای کافی را برای سرنشینان خود فراهم می‌کند.

کابین در طرح بندی ۵ صندلی یا ۷ صندلی قابل تنظیم است. صندلی‌های ردیف دوم نیز دارای قابلیت تنظیم حرکت پشت هستند. در مقایسه با Jetour X۷۰ معمولی، نسخه پلاس با ابعاد کمی بزرگتر و ظاهر تهاجمی‌تر با جلوپنجره بزرگ کرومی و چراغ‌های LED عمودی جدید روی سپر ظاهری پویاتر دارد. نمای جانبی نیز قوی است، در حالی که در عقب با نوار نور و چهار لوله اگزوز ظاهری بسیار اسپرت به نمایش می‌گذارد.

فیدلیتی پرستیژ به موتورر ۲۰۰ اسب بخاری، گیربکس دو کلاچه ۷ سرعته، سیستم‌های پیشرفته همیار راننده ADAS (AEBS- LKA- LDW- ACC- FCA- RTCA) و مجموعه‌ای از امکانات رفاهی و فناوری‌های نوین مانند دوربین ۳۶۰ درجه با کیقیت ۳D، ۶ کیسه هوا، صندلی‌های برقی دارای سردکن، گرمکن و حافظه، تهویه مطبوع مجزا برای سرنشینان عقب، رادار نقطه کور (BSD)، سیستم تعویض دنده الکتریکی، شیفتر روی فرمان (Pedal shifter)، سانرف پانارومیک، آینه داخلی دیجیتال به بازار عرضه می‌شود.

باید گفت هلدینگ چری بر روی پلت فرم جتور تا کنون ۳ محصول طراحی کرده است که به ترتیب جتور X۷۰ (S)، جتور X۷۰ پلاس و جتور X۹۰ پلاس است. جتور X۷۰ پلاس پلتفرم مشترک با چری تیگو ۸ پرو دارد.

جتور X۹۰ Plus مدل فول سایز جتور می‌باشد که تفاوت آن با جتور X۷۰ پلاس در قوای محرکه است و ظاهرا موتور این مدل ۲۰۰۰ سی سی با ۲۶۰ اسب بخار قدرت می‌باشد که قرار است در اواخر سال ۱۴۰۱ و بعد از فیدلیتی پرستیژ با نام فیدلیتی دریم (Dream) راه خود را به سوی بازار ایران هموار کند.

با توجه به سابقه بهمن موتور در قیمت گذاری جذاب و همچنین رضایتمندی مشتریان از خدمات پس از فروش آن شرکت به نظر میرسد فیدلیتی پرستیژ چالش بسیار بزرگی برای رقبا خود در بازار خواهد بود.

حال باید منتظر ورود فیدلیتی پرستیژ توسط شرکت بهمن موتور به بازار خودروی ایران باشیم، خودرویی که سر و صدای زیادی را ایجاد خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد