اونس طلا2206.99
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

یک نماد را انتخاب کنید و پیام مهم زندگیتان را بخوانید

گاهی اوقات ما فقط به یک نشانه نیاز داریم که در مسیر صحیح قرار بگیریم. زمانی که از روح بخواهیم نشانه ای برای تصمیم‌گیری به ما بفرستد.

گاهی اوقات ما فقط به یک نشانه نیاز داریم که در مسیر صحیح قرار بگیریم. زمانی که از روح بخواهیم نشانه ای برای تصمیمگیری به ما بفرستد، صادقانه عمل میکند و اغلب اوقات آن علامت را بلافاصله دریافت میکنیم و گاهی یک یا دو هفته طول می کشد تا پیام خود را دریافت کنیم.

چشمان خود را ببندید این سوال را بپرسید: " نشانه من چیست؟" و سپس نمادی را که دوست دارید، انتخاب کنید.

یین و یانگ

پیام نماد یین ویانگ از طرف روح به شما مربوط به یک یا دو تجربه زندگی است که شما را در سطوح مختلف آزمایش کرده است. به شما این فرصت داده شده تا ارتعاش خود را افزایش دهید، مقداری کارمای منفی را پاک کنید و کارمای مثبت را جایگزین کنید، و خود را با فرصت های جدید هماهنگ کنید و همه اینها به واکنش شما در حین انجام این فرصت ها بستگی دارد.

همه چالشها، نور را در طرف مقابل تاریکی آشکار میکنند، خود را با موهبتهایی که در آن سوی نورها در انتظار شما هستند، همسو کنید.

علامت سوال

پیام علامت سوال، بیشتر تأییدی است که زمان آن رسیده است ، ایمان داشته باشید و اعتماد کنید که روحتان پشت شماست. لازم است کمی برای برنامه ریزی کارهایتان وقت بگذارید.

با خود صادق باشید و در مورد بعضی زمینه های زندگی خود که راکد هستند کاری انجام دهید و بدانید که ممکن است در این راه ها به اهداف خود برسید. تغییر اجتناب ناپذیر است . زمانی خوشایند است که آن را شروع کنیم تا روح ما، ما را به موفقیت برساند.

تبر

پیام تبر برای شما این است که روشهای فکری قدیمی را کنار بگذارید زیرا شما را از تجربههای تازه، جدید و هیجان انگیزی که در انتظار شماست، باز میدارند. تجارب ناامید کننده گذشته اجازه نمیدهد ما از دیدگاه متفاوت و فرآیندهای فکری جدیدی به زندگی نگاه کنیم . آماده تغییردر نگرش های اعتقادی خود باشید، مطمئناً شگفت زده خواهید شد!

حلقه

حلقه به ما یادآوری می کند که همه روابط نیازمند تعادل، ارتباط ، احترام گذاشتن، پذیرش و احترام به احساسات طرف مقابل هستند. در این زمان، روح از شما میخواهد که به این فکر کنید که کدام رابطه هایتان نامتعادل است، این شامل همه روابط میشود. خانواده، دوستان، همکاران، عشقتان و همچنین رابطه ای که با درون خود دارید.

بعد از اینکه زمان زیادی را صرف فکر کردن در مورد روابط خود کردید، تغییرات لازم را که می دانید برای بهبود رابطه هایتان که از تعادل خارج شده اند، لازم است را انجام دهید.

هالتر

نماد هالتر به شما می گوید که برای بازی آماده شوید و در موقعیتی قرار بگیرید که شما را بیشتر می ترساند. به خود اعتماد کنید درخواستی برای شغل رویایی خود بفرستید، به کسی که دوستش دارید بگویید . قدرت و شهامتی که در آغوش می گیرید، نیرویی محبت آمیز، قاطعانه، مهربان، قدرتمند و منطقی است. شجاعت، گستاخانه نیست، به شما اعتماد به نفس میدهد و کوه ها را برای رسیدن به اهدافتان جابه جا می کند.

دوچرخه

دوچرخه یادآور این است که شما تنها کسی هستید که واکنش ها و احساسات خود را کنترل می کنید. دیگران هم می توانند براحساسات شما تأثیربگذارند و دکمه های شما را فشار دهند اما شما می توانید موقعیت های چالش برانگیز را فیلتر کنید و تصمیم بگیرید که حرکت بعدی شما چیست.

این نماد یادآور این است که حرکت و مشارکت فعال در زندگی شما بهترین راه برای رسیدن به سرنوشتتان است. حرکت کن، زندگی شگفت انگیزی در پیش داری!

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد