اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه بارداری خود را مقرون به صرفه تر کنیم؟

بزرگ کردن بچه ها پرهزینه است و در حالی که آماده شدن برای تولد نوزاد قطعاً هیجان انگیز است، اما قیمت بالایی دارد.

چیزهای زیادی وجود دارد که بسیاری از والدین احساس می کنند کاملا ضروری هستند، اما با کمی خلاقیت، می توانید بارداری خود را مقرون به صرفه تر کنید.

ما در مجله خبری طلا می‌دانیم که اکثر والدین آینده نمی‌ توانند در برابر اصرار خرج کردن پول زیادی برای خرید لباس‌های دوست‌داشتنی نوزاد و کالسکه‌های گران قیمت به محض دریافت خبر خوشحال کننده مقاومت کنند. خوشبختانه، شما 9 ماه فرصت دارید تا از نظر مالی برای تولد بچه خود آماده شوید، و ما نکاتی را جمع آوری کرده ایم که می تواند به شما در این امر کمک کند.

1-از یک بالش معمولی به جای بالش مخصوص استفاده کنید.

با بزرگتر شدن شکم، ممکن است علائم ناخوشایندی مانند درد لگن یا کمر را تجربه کنید. استفاده از بالش های اضافی حمایت بسیار مورد نیاز را فراهم می کند و می تواند این احساسات دردناک را کاهش دهد. شکی نیست که استفاده از بالش بارداری راه حل مناسبی خواهد بود، اما درست مانند اکثر محصولات بارداری، این بالش ها نیز بسیار گران هستند. قرار دادن یک بالش معمولی بین پاهایتان ممکن است به همان اندازه موثر باشد و به شما در کاهش تورم و درد ساق پا کمک کند.

2-به جای کرم های ترک پوستی، روغن های پخت و پز را انتخاب کنید.

هنگامی که باردار هستید، بدن شما دستخوش تحولی باورنکردنی می شود و با ادامه کشش پوست روی شکم، ممکن است خطوط طولانی و باریکی ایجاد شود که به آن ترک پوستی نیز می گویند. از بین بردن این رگه های بنفش یا سفید آسان نیست و فعال بودن می تواند به جلوگیری از آنها کمک کند. بسیاری از محصولات مراقبت از پوست در بازار وجود دارند که ادعا می‌کنند ترک‌های پوستی را کاملاً از بین می‌برند، اما اکثر آنها بسیار گران هستند.

3-لباس های معمولی خود را به لباس های بارداری تبدیل کنید.

لباس‌های بارداری شایان ستایش هستند، اما خرید تاپ و لباس‌هایی که برای مدت نسبتاً کوتاهی می‌پوشید ممکن است برای کیف پول شما آسان نباشد. به‌جای صرف هزینه‌های گزاف برای لباس‌های خاص برای مادران آینده، از کمد و کشوهای کمد خود سر بزنید. هر کت شلوار بزرگ یا تاپ گشادتر به خوبی روی شکم در حال رشد شما می افتد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد