اونس طلا2394.45
مظنه16,191,000
18 گرم3,737,700
ارزش سکه36,478,323
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,350,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

چهار راز که کارشناسان بازاریابی نمی خواهند شما بدانید

وقتی به یک کافه یا فروشگاه می رویم، معمولاً تصوری از آنچه می خواهیم بخریم داریم. با این حال، ما اغلب با هوس خریدهایی انجام می دهیم که بعداً نمی توانیم حتی برای خودمان توضیح دهیم که چه هستند!

ما در مجله خبری طلا رازهای بازاریابی را پیدا کردیم که نشان می دهد شما در گذشته چند بار به هنگام خرید یا سفارش چیزی فریب خوردید. در ادامه همراه ما باشید.

راز شماره یک- ارائه یک محصول مد روز

ساده ترین محصول ها گاهی پس از تغییر نام تجاری شان با شکوه بازمی گردند. آیا مشتریان مدرن کیک های معمولی می خرند و از آنها برای اینستاگرام عکس می گیرند؟ اصلا. با این حال، اگر کمی دستور غذا را تغییر دهید، ظاهر محصول را به روز کنید، و آنها را به مافین ها یا کیک های فانتزی تبدیل کنید، کیک ساده برای بار دوم ترند می شود و مشتریان برای آن ها سر و دست می شکنند.

راز شماره دو- ترفندهای روانشناختی در منو

استفاده از تصاویر خانوادگی خانواده و معاشرت های دوران کودکی خاطرات خوبی را ایجاد می کند. هنگام سفارش "سوپ مادربزرگ" ناخودآگاه انتظار داریم که ما را به دوران کودکی مان ببرد توصیفات اشتها آور برای مشتریان باعث می شود که رفلکس های غذایی ما واکنش نشان دهند. قسمت بالای منو جایی است که ابتدا به آن نگاه می کنید. به همین دلیل است که رستوران ها خوشمزه ترین - و گران ترین - غذاها را در آنجا قرار می دهند. مشتریان برای جدایی از پول خود مشکل دارند و رستوران ها این را می دانند. به همین دلیل است که قیمت غذا را برای مشتریان نمی زنند.

راز شماره سه- با استفاده از اشتیاق ما برای مقایسه

اگر مشتریان برخی از محصولات را خیلی گران بدانند و از خرید آنها اجتناب کنند، بازارشناسان از این ترفند استفاده می کنند: آنها یک محصول مشابه را با قیمت بالاتر اضافه می کنند تا در مقایسه محصول اولیه به اندازه کافی ارزان به نظر برسد و فروش آن دوباره افزایش یابد.

راز شماره چهار- ایجاد یک افسانه

یک حرکت خوب دیگر، ایجاد افسانه ای است که محصول را دنبال می کند، و مهم نیست که حتی منطقی باشد بخاطر آن افسانه هم که شده مشتریان حداقل یکبار آن محصول را می خرند

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد