اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آیا می خواهید منبع ثروت خود را بدانید؟ یکی از اشیا را انتخاب کنید

هر یک از ما آرزوی جذب پول را در زندگیمان داریم. برای انجام این کار، یک طلسم پول انتخاب کنید.

هر یک از ما آرزوی جذب پول را در زندگیمان داریم. برای انجام این کار، یک طلسم پول انتخاب کنید.

آماده ای؟ طلسم ثروت (طلسم جذب پول) مورد علاقه خود را انتخاب کنید؟

طلسم شماره ۱: یک موش

منبع ثروت شما حس شوخ طبعی شماست. شما می توانید ازآن در هر زمینه ای برای جذب پول استفاده کنید. در بسیاری از فعالیت ها، شوخ طبعی شما نه تنها به شما کمک می کند دوستان واقعی پیدا کنید، بلکه موتور حرفه ای شما برای جذب پول نیز خواهد بود. شرط اصلی این است که شوخی ها یتان به قصد شیطانی نباشند.

طلسم شماره ۲: یک دلار

منبع ثروت شما تجارت شماست. اگر مربوط به ساخت و ساز باشد خوب است. از این گذشته، شما دائماً نیاز دارید چیزهای جدید تولید کنید، چیزی که بیش از یک سال به مردم خدمت کند. شما فردی جدی و مسئولیت پذیر هستید، می دانید چگونه از خود انتقاد کنید و از اشتباهات خود درس بگیرید. شما یک مربی و معلم بسیار خوبی برای کسانی هستید که از شما جوانتر هستند و تازه شروع به کار کرده اند.

طلسم شماره ۳: یک کیف پول قرمز

منبع ثروت شما خودتان هستید. ایده ها، افکار و منطق شما. شما قادر به ایجاد یک سیستم جدید یا بازسازی یک سیستم قدیمی هستید. ذهن شما بسیار منطقی است، حوزه کاری که در آن موفق هستید مالی، حقوقی ، علم و دانش شما است. شما می توانید آزادانه فکر کنید و افکارتان را با صدای بلند بیان کنید.

طلسم شماره ۴: یک قورباغه با سکه

منبع ثروت شما ایمان است. صمیمانه، عمیق و قوی. این مهمترین چیز در زندگی شماست. و لازم نیست که دین باشد. شما می توانید به رویای خود، قدرت خود، به کاری که انجام می دهید و همچنین به افراد اطراف خود ایمان داشته باشید. شما باید بتوانید این ایمان را به دیگران یاد بدهید، آن را بیشتر به اشتراک بگذارید. هر کاری با هدف کمک به مردم برای شما مناسب است: معلم، دکتر، روحانی.

طلسم شماره ۵: یک قاشق تمشک

منبع ثروت شما کار گروهی است، در حلقه ای از افراد همفکربا شما. شما می توانید در دفتر و خانه کار کنید یا رئیس کسب و کار خود شوید. اما در هر صورت، برای شما مهم است که افراد نزدیک تان فکری مانند شما داشته باشند: بستگان، دوست دوران کودکی، همسر، شریک قابل اعتماد. در یک کلام، کسی که همیشه از شما و ایده های شما حمایت می کند.

طلسم شماره ۶: یک درخت پول

منبع ثروت شما کاملاً هر چیزی است که به راحتی خانه مربوط می شود. نقطه قوت شما تهیه انواع ظروف، لوازم آشپزخانه و تعمیرات آنها، باغبانی، ایجاد آسایش است. شما می توانید صاحب یک مغازه یا کافه زیبا باشید، به صنعت نساجی، گیاهان و ابزار باغ مشغول شوید. یا می توانید به طور کامل وارد کارهای مربوط به خانه شوید و خود را وقف خانواده و فرزندان خود کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد