اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کدام آسمان نظر خود را به شما جلب کرد ؟

ما دوست داریم هر روز چیز جدیدی در مورد خود و شخصیت خود کشف کنیم، به همین دلیل است که اکثر ما عاشق تست هایی هستیم که جنبه هایی از خلق و خوی ما را نشان می دهد.

ما دوست داریم هر روز چیز جدیدی در مورد خود و شخصیت خود کشف کنیم، به همین دلیل است که اکثر ما عاشق تست هایی هستیم که جنبه هایی از خلق و خوی ما را نشان می دهد.

آسمان مورد علاقه خود را انتخاب کنید .

1: صمیمی و فهمیده

در این تست شخصیت شما ،فردی هستید که به دیگران علاقه دارید و توجه زیادی به آنها می کنید. به قدرت همکاری اعتقاد دارید و به همین دلیل همیشه با عشق و سخاوت خالصانه از دیگران حمایت و به آنها کمک می کنید. مهارت‌های رهبری بسیارعالی دارید، که از آنها برای آموزش و راهنمایی دیگران استفاده می‌کنید.

شما دوست دارید که همه را راضی نگه دارید و دقیقاً این همان جایی است که چالش بزرگتان نهفته است. تلاش برای راضی نگه داشتن همه ،می تواند بسیار سخت وطاقت فرسا باشد. تنها مسئولیت شما این است که به خود و اصول خود وفادار باشید. افرادی که شما را دوست دارند و برای شما ارزش قائل هستند، شما را همانگونه که واقعا هستید، دوست دارند.

2: حساس و سخاوتمند

در این تست شخصیت شما فردی صمیمی، مهربان، سخاوتمند، منصف و حساس هستید که باعث میشود احساسات و خلق و خوی اطرافیانتان را درک کنید .فردی که از گل ها و هنرها ،از آسمان و به طور کلی از چیزهای زیبا و ساده در زندگی لذت می برد. عشق بزرگی که به دیگران دارید می‌تواند شما را در موقعیت‌هایی که در آن بی‌عدالتی یا نابرابری است به دردسربیاندازد.

چالش اصلی زندگیتان این است که یاد بگیرید اگرچه کمک کردن فوق‌العاده است، اما مجبور هستید مسئولیت خود و دیگران را بر عهده بگیرید. تعادلی بین انجام دادن کارها برای خود و دیگران برقرار کنید، وقتی این کار را انجام دهید، با عشق بیشتری میتوانید کمک کنید و زندگیتان شادتر خواهد شد.

3: قابل اعتماد و صریح

شما ،فردی هستید با استعداد که مهارت فوق العاده ای در قانع کردن دیگران دارید. شما می توانید از این استعداد برای حل تعارضات، متقاعد کردن افراد، بیان ایده ها به شیوه ای بسیار زیبا استفاده کنید. شما با اصالت ، مبتکر و خلاق هستید . شما استعداد زیادی در موسیقی، ادبیات و صنایع دستی دارید (در برخی افراد، به طور کامل شکوفا نشده است). گاهی اوقات شما فراز و نشیب های عاطفی را تجربه می کنید که باعث می شود یک مدت خودتان را از دیگران جدا کنید.

چالش اصلی شما این است که به یاد داشته باشید که شما یک فرد فوق العاده هستید و جهان پر از افرادی است که برایتان ارزش قائل هستند و آماده حمایت از شما و دوست داشتن بی قید و شرطتان هستند.

4: محقق و کمال گرا

در این تست شخصیت شما ،فردی تحلیلگر و آگاه با عشق زیاد برای یادگیری دانش هستید. تمایل زیادی به سوال کردن و پرسیدن دارید، دوست دارید تحقیق کنید، اطلاعات را پردازش کنید و به نتیجه گیری برسید. شما یک حس شهودی بسیار خوب دارید. اگرچه دوستان زیادی ندارید، اما دوستانی دارید که مادام العمر با شما خواهند بود و در هر شرایطی از شما حمایت میکنند. تلاش شما برای یافتن صداقت در افراد ،شما را به فردی بدبین و تنها تبدیل کرده است.

توقعاتتان را کمترکنید، تا ببینید که دنیا پر از افراد شگفت انگیزی است که شما را همان طور که هستید دوست دارند و اطرافتان هستند تا روزهایتان را روشن ترکنند.

5: هیجانی و آزاد

در این تست شخصیت شما عاشق آزادی، تجربه و زندگی هستید . روحی ناآرام دارید که شما را به سفر و دیدن مکان های جدید و افراد جدید هدایت می کند. فکرمی کنید که دانش واقعی از طریق تجربه به دست می آید و به همین دلیل همیشه در حال انجام فعالیت های جدید هستید. ذهن بسیار فعال و بی قراری دارید و می توانید به شدت هیجانی شوید.

اما گاهی تبدیل به فردی بی‌ملاحظه یا خودخواه می شوید، چالش اصلی شما این است که یاد بگیرید هیجانات خود را کنترل کنید و بدانید که هر چیزی که می‌دهید به طرق مختلف به شما بازمی‌گردد. یاد بگیرید از دیگران حمایت کنید.

6: سرسخت و مستقل

در این تست شخصیت شما ،فردی هدفمند، مستقل، رهبر، با اهداف روشن هستید. به خوبی می دانید که می خواهید به چه چیزی برسید و برای رسیدن به آن چکار باید بکنید. به دیگران کمک میکنید تا بهترین کار را انجام دهند. خستگی ناپذیر هستید و به اهدافتان متعهد هستید، اما در برخی موارد این ویژگی می تواند به یک وسواس تبدیل شود و باعث شود بیشتر از تواناییتان کار کنید که این مسئله برسلامتی و روابط شما با دیگران تأثیر میگذارد.

سلامتی شما بیشتر از اهدافتان اهمیت دارد. استراحت اتلاف وقت نیست و به ذهن و ایده های شما انرژی می دهد و به شما کمک میکند که وظایفتان را بهتر دهید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد