اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قانون بازنشستگی باید اصلاح شود/پرداخت ماهیانه ۳۲ میلیارد تومان

قائم مقام وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی گفت: تمامی صندوق‌های وابسته به وزارت کار در طول هر ماه ٣٢ میلیارد تومان پرداختی دارند از این رو باید قانون بازنشستگی اصلاح شود.

به گزارش سایت طلا ، ضرغام صادقی صبح پنجشنبه در آئین اختتامیه اولین جشنواره حلوا ارده زرقان بیان کرد: طی سالیان اخیر در سایه توجه رهبری شاهد بودیم که گشایش‌های متعددی در جامعه ایجاد شد و اگر برخی این توانمندی را ایجاد نکردند مقصر هستند.

وی ادامه داد: اینکه ایران توانست روسیه را توانمند کند به گونه‌ای که روسیه کشور ایران را الگوی خود می‌داند و کشورهای عربی توانایی مقابله با یمن را ندارند نشان دهنده اقتدار ایران و رهبری مقام معظم رهبری است.

او ادامه داد: ایران در تمامی شاخص‌های دفاعی، اقتصادی و سیاسی دارای اقتدار است و این اقتدار توانسته باس را از جامعه از بین برده و شاهد اتحاد میان اقشار مختلف جامعه هستیم.

قائم مقام وزیر کار عنوان کرد: یکی از برنامه‌های دولت از بین بردن فقر مطلق است و ارائه طرح‌های اقتصادی توسط دولت می‌تواند مشکلات اقتصادی جامعه را از بین برده و زمینه توسعه خدمات اجتماعی را فراهم کند.

صادقی خاطرنشان کرد: ۵ صندوق در وزارت کار وجود داشت که تا به سامانی در این صندوق‌ها شاهد بودیم این در حالی است که در صندوق بازنشستگی سرمایه گذاری ۴٠ میلیاردی صورت می‌گیرد و امید است این سرمایه گذاری ها افزایش چشمگیری داشته باشد.

وی ادامه داد: هر کدام از این صندوق‌ها در هر ماه ٣٢ میلیارد تومان پرداختی دارند از این رو باید طرح بازنشستگی را اصلاً کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد