اونس طلا2414.89
مظنه14,451,000
18 گرم3,336,000
ارزش سکه32,558,103
قدیم (بهار)37,200,000
جدید (امامی)40,100,000
نیم23,300,000
ربع14,600,000

یک منظره را انتخاب کنید وقدرت پنهان خود را کشف کنید

این تست حقیقت درونتان را آشکار خواهد میکند. به 4 تصویر نگاه کنید و منظره مورد علاقه تان را انتخاب کند.

این تست روانشناختی حقیقت درونتان را آشکار خواهد میکند. به 4 تصویر نگاه کنید و منظره مورد علاقه تان را انتخاب کند.

منظره شماره یک

شما ، فردی با ایده های روشن، مسئولیت پذیر، سخت کوش و بسیار روشن فکر هستید. شما در حد اعتدال زندگی می کنید (برای خرید، برای استفاده از وقت خود) زیرا دوست ندارید چیزی را هدر دهید. شما دوست دارید ساده باشید و در رسیدن به اهدافتان به موفقیت برسید زیرا از رسیدن به آن لذت می برید. از خودتان و افراد زندگیتان بسیارتوقع دارید، آرامش داشتن برایتان سخت است و می‌خواهید به شکلی اجباری تا حد خستگی به کار خود ادامه دهید.

چالش اصلی شما این است که بیاموزید زندگی برای همه چیز به شما زمان می دهد، کار کنید، استراحت کنید، تفریح کنید، شاد باشید. چیزهایی را در دنیای خود پیدا کنید تا کارهایی انجام بدهید که قلب شما شاد شود تا زندگیتان شادتر، واقعی تر و پربارتر بشود.

تصویر شماره دو

شما فردی بسیار آرام، و خوش بین هستید که در جستجوی آرامش و امنیت برای خودتان و افرادی که دوستشان دارید می باشید. شما معمولا عصبانی نمی شوید و چهره ای خندان دارید و مواجهه با افرادی که نمیشناسید شما را بسیار آزار می دهد. شما همیشه نسبت به دیگران و نیازهای آنها آگاه هستید، تا جایی که نیازها و خواسته های خودتان را نادیده می گیرید. چالش اصلی شما تعادل سالم بین دادن و دریافت است. لایق چیزهای بزرگ باشید و آنچه را که کائنات و سایر مردم مایلند به شما بدهند را با عشق بپذیرید. با عشق زندگی کنید تا لایق تمام خوبی های باشید و به این ترتیب دنیایتان را به روی صلح، شادی، عشق و رفاه باز خواهید کرد.

تصویر شماره سه

شما به طور طبیعی فردی شاد، فعال و عاشق ماجراجویی هستید، که دوست دارد زندگی خود پر از چالش ها و فعالیت های جدید کند. شما ذهنی خلاق دارید که قادر به تولید و موثر ایده ها است و به همین دلیل، یافتن راه حل و جایگزین برای مشکلات یا موقعیت هایی که برای افراد دیگر بسیار پیچیده است، برایتان بسیار آسان است. اما گاهی بی حوصله و بی ثبات هستید.

چالش اصلی شما این است که کمی نظم و انضباط را در زندگی تان داشته باشید (زمان خود را به خوبی مدیریت کنید، کاری را که شروع کرده اید به پایان برسانید، آنچه را که قول داده اید انجام دهید) .نوشتن وظایف، اهداف ،برنامه ها، و تعهداتتان، باعث میشود زندگی شما بسیار آرام تر و با ثبات تر شود.

تصویرشماره چهار

شما ، فردی بسیار عاطفی، رمانتیک، در برخی موارد با دمدمی مزاج هستید که از انجام کارها (حتی کارهای ساده) به روشی منحصر به فرد لذت می برد. شما یک حس شهودی بسیار قوی دارید و به طور کلی، اولین برداشت ها یا پیش بینی های شما درست از آب در می آید. این احتمال وجود دارد که در برخی موارد احساس عجیبی داشته باشید که "شما به چیزی نیاز دارید تا احساس کنید کامل هستید" .

شما فردی سرشار از استعدادهای شگفت انگیز هستید، و بیشتر به چیزهایی که دارید توجه می کنید تا به چیزهایی که ندارید. در زندگی برای شناختن، دوست داشتن و پذیرفتن خودتان، کمی مکث کنید که برای زندگیتان مفید خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد