اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چهارحیوان بامزه و کاملا عجیب که تا به حال اسم آن ها را نشنیدید

تا به حال با حیوان عجیب مواجه شدید؟ به نظر شما حیوانات بامزه هستند؟ آیا حیوانات را دوست دارید؟

با وجود میلیون ها گونه مختلفی که در سیاره ما پرسه می زنند، مطمئناً حیواناتی وجود دارند که قبلاً هرگز آنها را ندیده ایم. از آهوی نیش گرفته تا موجودات خرگوش مانند با صورت خرس عروسکی و...

در مجله خبری طلا ما تصمیم گرفتیم چهارتا از بامزه ترین و عجیب ترین حیوان هایی که تا به حال انسان ها موفق به دیدن آن ها شده اند را به شما معرفی کنیم. در ادامه همراه ما باشید.

1-گرگ موریانه خوار

نام آنها در زبان آفریکانس به معنای "گرگ زمین" است، که اشاره ای به اشتهای پرخاشگر آنها برای حشرات است. بومی شرق و جنوب آفریقا، گرگ‌های آردولو بیشترین ارتباط را با کفتار دارند. با این اوصاف، احتمال بیشتری وجود دارد که آنها را در حال گشنگی به تپه ای پر از موریانه بیابید تا لاشه ای که توسط شیرها رها شده است.آن ها می توانند تا 200000موریانه را در یک وعده بخورند.

2-بیلبی

بیلبی یک کیسه‌دار نادر و ساکن در بیابان از استرالیا است که به دلیل دم بلند، خز ابریشمی و گوش‌های بزرگش مشهور است. بیلبی که به عنوان باندیکوت خرگوش نیز شناخته می شود، به نمادی از عید پاک در استرالیا تبدیل شده است و جایگزین خرگوش عید پاک شده است و درآمد حاصل از فروش بیلبی های شکلاتی عید پاک برای تضمین بقای گونه استفاده می شود. بیبی ها با اندام های جلویی قوی و پنجه های توسعه یافته خود، گورکن های ترسناکی هستند. در واقع، کیسه بیلبی ماده رو به عقب است تا از پر شدن آن با خاک در حین حفاری جلوگیری کند.

3-آرمادیلوی پری صورتی

کوچک‌ترین آرمادیلو، و تنها در علفزارها و دشت‌های شنی آرژانتین یافت می‌شود، آرمادیلوهای پری صورتی غیرقابل تحمل هستند. طول آنها کمتر از 11 سانتی متر است، با پوسته صورتی و خز ابریشمی سفید، اندازه جیب آن ها باعث می شود حیوانات خانگی مورد توجه قرار گیرند. متأسفانه زیستگاه طبیعی آنها نیز به دلیل کشاورزی و دامداری از بین رفته است. سازمان‌هایی مانند Xenarthrans تمام تلاش خود را برای تضمین بقای گونه انجام می‌دهند.

4-گوزن عاج دار

بومی دشت سیل یانگ تسه و برخی از مناطق کره، گوزن آبی چینی است و بیشتر به آهوی مشک مربوط می شود تا یک گوزن واقعی. نرها شاخ ندارند. درعوض، دندان های نیش عاج‌ مانند بلندی دارند که رشد می‌کنند و به این نژاد لقب ترسناک گوزن خون‌آشام داده می شود. عاج‌ها عمدتاً زینتی هستند و برای خوردن غذا استفاده می‌شوند.این گوزن ها به دنبال گوشت نیستند و آنها بیشتر ترجیح می دهند علف های هرز، گیاهان را بخورند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد