اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تصویری را انتخاب کنید که بیشتر شما را جذب می کند

اینکه روز شما چگونه خواهد بود نه تنها به شرایط بیرونی بلکه به افکار شما و نحوه واکنش شما به اتفاقات اطرافتان بستگی دارد.

اینکه روز شما چگونه خواهد بود نه تنها به شرایط بیرونی بلکه به افکار شما و نحوه واکنش شما به اتفاقات اطرافتان بستگی دارد.

احتمالاً قبلاً بارها شنیده اید که نگرش مثبت منجر به موفقیت می شود و به شما کمک می کند با مشکلات روزمره راحت تر کنار بیایید. بنابراین مثبت فکر کنید و افکار منفی را حذف کنید. این تست پیامی برای شما دارد که دیدگاه شما را تغییر می دهد و به شما کمک می کند تا زندگی خود را بهبود ببخشید. تصویری که انتخاب می کنید به شما پیامی می دهد که در مواقع سخت به شما کمک می کند.

تصویر شماره یک

اگر می توانید چیزی را تصور کنید، پس مطمئناً می توانید آن را انجام دهید. به یاد داشته باشید که هر چیزی که بخواهید تنها زمانی ممکن می شود که فکر می کنید اتفاق می افتد. همیشه به خاطر داشته باشید که استعداد و مهارت های شما کمک زیادی به شما در رسیدن به اهدافتان می کند، بنابراین اجازه ندهید شرایط و شکست ها روی شما تاثیر بگذارد. شما نمی توانید تمام اتفاقات زندگی خود را کنترل کنید، اما می توانید واکنش ها و احساسات خود را کنترل کنید.

تصویر شماره دو

وقتی روش زندگیتان با ایده آل های شما مطابقت ندارد، به نحوه زندگی خود فکر می کنید و آن را تغییردهید. در سفری که "زندگی" نامیده می شود، تنها در صورتی با افراد خوب و سرشار از عشق روبرو خواهید شد که فکر کنید و باور داشته باشید افرادی با قلب بزرگ در جهان هستند. در غیر این صورت فقط افراد منفی و اشتباه شما را جذب خواهند کرد. از اینجا به راحتی می توان نتیجه گرفت که افکار شما تعیین کننده زندگی شما هستند. هر فکر شما در مورد جهان، مردم، عشق یا رفاه در ذهنتان ایجاد می شود و در سطح فیزیکی ظاهر می شود. شما خالق سرنوشت خود هستید.

تصویر شماره سه

شما هر روز چیز جدیدی یاد می گیرید زیرا یک مغز فعال یک مغز مثبت است. علاوه بر این، به افزایش بهره وری شما کمک می کند.سفر کنید، مکان ها و فرهنگ های جدید را کشف کنید و از شگفتی های جهان لذت ببرید. بهتر است این کار را در جمع افرادی انجام دهید که شما را دوست دارند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد