اونس طلا2336.69
مظنه14,466,000
18 گرم3,339,400
ارزش سکه32,591,898
قدیم (بهار)37,000,000
جدید (امامی)40,000,000
نیم23,500,000
ربع14,300,000

چگونه غذای ناسالم مثل فست فود بخوریم و لاغر بمانیم ؟

شما می توانید غذاهای ناسالم بخورید و همچنان لاغر و عضلانی بمانید. راه انجام این کار این است که در ماکروهای کالری خود باقی بمانید و کالری مصرف نکنید.

شما می توانید غذاهای ناسالم بخورید و همچنان لاغر و عضلانی بمانید. راه انجام این کار این است که در ماکروهای کالری خود باقی بمانید و کالری مصرف نکنید. در حالی که خوردن غذاهای ناسالم درست نیست اما، شما باید بتوانید یک زندگی عادی نیز داشته باشید و هر چند وقت یکبار از خودتان، غذایتان لذت ببرید و لاغر و عضلانی بمانید.

فست فود برای سلامتی شما بسیار مضر است، دلیل آن این است که منجر به چاقی و بیماری های مزمن می شود. فست فودها دارای روغن های زیادی مانند روغن نباتی، روغن کانولا، روغن سویا، روغن ذرت هستند. این روغن ها اسیدهای امگا 6 بسیار بالایی دارند. تناسب اندام در هنگام خوردن غذاهای ناسالم صرفاً با خوردن کمتر و حفظ میزان کالری انجام می شود.

چگونه غذای ناسالم بخوریم و لاغر بمانیم

چگونه غذای ناسالم بخوریم و لاغر بمانیم

تنبل نباشید

بهترین زمان برای خوردن غذاهای ناسالم بعد از تمرین است. زیرا سطح گلیکوژن شما کاهش یافته است! بیشتر کالری های خود را از مصرف پروتئین بدست بیاورید، زیرا شما را برای مدت طولانی سیر نگه می دارند. چه غذای سالم و چه فست فود، را نباید قبل از خواب بخورید. نکته دیگر در مورد خوردن غذاهای ناسالم و لاغر ماندن، روزه داری متناوب است، یعنی در قسمتی از روز هیچ کالری به جز مایعات مصرف نکنید.

روزه متناوب

روزه داری متناوب یکی از بهترین راه ها برای کنترل کالری هایی است که در طول روز می خورید. روزه داری فواید بسیاری برای سلامتی دارد، اما اصلی‌ترین آن فقط کنترل کالری مصرفی است.

روش های زیادی برای انجام روزه متناوب وجود دارد که محبوب ترین آنها 16:8 است. شما فقط از ظهر تا 8 شب غذا می خورید. و بقیه وقت را روزه می گیرید و فقط مایعات بدون کالری می نوشید.

فست فود

قانون 80/20 : شما باید 80 درصد مواقع از غذاهای ارگانیک و گوشت ها و سبزیجات استفاده کنید و در 20 درصد مواقع از خوردن غذای ناسالم لذت ببرید .

شما فقط به مدت 8 ساعت غذا خواهید داشت، بقیه روز را صرف مایعات می کنید. دلیل اینکه روزه داری متناوب می تواند سخت باشد به دلیل هورمون گرسنگی گرلین است، ممکن است دو تا سه هفته طول بکشد تا به حذف صبحانه و فقط خوردن ناهار و شام عادت کنید.

حتی اگر لاغر باشید و کالری کمی داشته باشید، باز هم چربی اضافه خواهید داشت. در حالی که نباید در اکثر وعده های غذایی خود فست فود بخورید، می توانید در 20 درصد مواقع اینکار را انجام دهید.

اگر می دانید که آخر هفته با دوستان یا خانواده فست فود میخورید، فست فود را در کالری روزانه خود بگنجانید.

مصرف زیاد فست فود برای سلامتی شما خوب نیست زیرا سرشار از چربی، کربوهیدرات و پروتئین است که باعث می شود کالری آن بسیار بالا باشد. همچنین دارای مقدار زیادی اسیدهای چرب امگا 6 است که برای سلامتی مضر است و روند پیری را تسریع می کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد