اونس طلا2211.85
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

تست شخصیت: شما شبیه به کدام مدل دست می دهید؟

نحوه دست دادن شما ارتباط مستقیمی با افکار، شخصیت و طرز فکر شما درباره دیگران دارد. با این تست شخصیت می توانید با شخصیت خود رو به رو شوید.

به گزارش سایت طلا، معمولاً هیچکس به ما چگونه دست دادن را یاد نمی دهد و اگر کمی دقت کنید هر فردی بسته به شخصیتی که در وجودش نهفته است احساسات خود را با دست دادن یا رفتارهای دیگر بروز می دهد و همه افراد در موقعیت های مختلف به طور متفاوتی با یکدیگر دست می دهند.

این تفاوت ها حتی در شغل ها و شخصیت های مختلف و وضعیت های روحی متفاوت قابل مشاهده است پس به راحتی می توان از نحوه دست دادن و حرکات دست افراد نشانه هایی از شخصیت آنها را یافت که در موارد زیر این نشانه ها را بررسی می کنیم.

شخصیت

دست دادن محکم

فردی که دستش را دراز کرده و سپس دستانش را به طریقی می چرخاند که دستش بالا و کف دستش پایین قرار می گیرد، سعی در توفق و برتری جویی دارد. این نوع دست دادن اغلب اوقات در موقعیت های سیاسی و دیپلماتیک کاربرد دارد.

دست دادن بسیار محکم

نشانگر شور و اشتیاق و سلطه گری است. بی تردید میتوان فهمید چه کسی اینجا فرمان میدهد.

دست دادن

دست دادن شل

فردی که تنها انگشتان دستش را دراز میکند و یا دستهایش مانند ماهی شل است، می گوید: مایل نیستم به من دست بزنید، من صمیمیت را دوست ندارم. همچنین آن نشانه ضعف، انقیاد و مطیع و تسلیم بودن نیز میباشد. هر گاه آقایی در یک موقعیت کاری از این دست دادن استفاده میکند امکان دارد چنین برساند که قصد دارد مخفیانه اعمال نفوذ در موقعیت نماید.

دست دادن با هر دو دست

هرگاه از دست چپ برای در برگرفتن و پوشاندن دستهای فشرده شده استفاده گردد، دست دادن دستکش وار نامیده شده و راستی و صمیمیت زیاد را می رساند مانند یک در آغوش گرفتن کوچک و ظریف.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد