اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از طریق این تست روانشناسی، نور واقعی درونتان را کشف کنید

این تست نور واقعی شما را به شما نشان می دهد، که شما را در جهان خاص می کند و به شما امکان می دهد تأثیر مثبتی بر کسانی که در اطراف شما زندگی می کنند داشته باشید.

این تست روانشناسی، نور واقعی شما را به شما نشان می دهد، که شما را در جهان خاص می کند و به شما امکان می دهد تأثیر مثبتی بر کسانی که در اطراف شما زندگی می کنند داشته باشید. می خواهید بدانید چه چیزی شما را در جهان خاص می کند؟

یکی از شعله های شش گانه نشان داده شده در تصویر بالا را انتخاب کنید

شعله یک

نوری که در شما می تابد شخصیت شما است خیلی از مردم دنیا زندگی خود را با تظاهر می گذرانند زیرا نمی توانند خود را بپذیرند و می خواهند رضایت همه را جلب کنند. در شما، تظاهر وجود ندارد. شما به آنچه واقعا هستید افتخار می کنید، بنابراین نیروی درونی زیادی دارید که شما را در راه های درست زندگی راهنمایی می کند. اصالت شما، الهام بخش دیگران است. نورت را روشن نگه دار.

شعله دو

نور واقعی شما توانایی دیدن چیزها است. شما نمی توانید یک زندگی محدود را بپذیرید. تفکر شما گسترده است و همیشه برنامههای خلاقانه زیادی دارید تا زندگی همه را جذابتر کنید. شما دوست دارید از منطقه امن خود خارج شوید و راه های جدید را کشف کنید. مردم دوست دارند در حضور شما باشند و همیشه از صحبت کردن با شما لذت می برند. بسیاری از زندگیها را میتوان با الگوبرداری اززندگی شما تغییر داد، پس هرگز از این واقعیت و اصالتی که دارید، جدا نشوید.

شعله سه

نوری که در درون شما می تابد و شما را منحصر به فرد می کند، همدلی است. شما می توانید افراد دیگر را با عشق زیاد ببینید، تمام مشکلاتی را که پشت سر گذاشته اند را درک کنید و به جای قضاوت آنها، همیشه آماده دفاع از آنها هستید. شما می دانید که ما در دنیایی زندگی می کنیم که عشق در آن روز به روز سردتر می شود، بنابراین تمام تلاش خود را می کنید تا علامتی از عشق و همدلی در هر کسی که از مسیر زندگی شما عبور می کند به جای بگذارید. شما فردی ارزشمند هستید که زندگی را بسیار معنادارتر می کند. به درخشش در جهان ادامه دهید.

شعله چهار

نوری که در شما زندگی می کند و به جهان منتقل می شود عشق است. شما عشق را با ارزش ترین دارایی در جهان می بینید، بنابراین هرگز از نشان دادن آن کوتاهی نمی کنید. شما آماده عشق ورزیدن به دیگران هستید و می دانید که تنها از طریق عشق است که می توانیم تغییرات مثبت و معناداری ایجاد کنیم. عشقی که در درون شما وجود دارد زندگی های بسیاری را متحول کرده است و هنوز هم عشق ورزیدن خوب است. هرگز اجازه نده آن نور خاموش شود، زیرا بزرگترین گنج توست.

شعله پنج

شما می دانید که در دنیا، انرژی منفی زیادی وجود دارد ، اما اجازه نمی دهید بر زندگی شما مسلط شود. شما مثبت اندیشی را حفظ می کنید و آن را به بهترین راهنمای خود در زندگی تبدیل می کنید. مثبت اندیشی، شر را ازشما دور می کند . افراد و موقعیت های مثبت زیادی را به مسیر خود جذب می کنید وبه آنها اجازه می دهید رشد کنند و برای شادی خود تلاش کنند. مردم به مثبت بودن نیاز دارند، بنابراین به طور طبیعی به سمت شما کشیده می شوند. به خودت افتخار کن، زیرا مثبت اندیشی از تو فردی منحصر به فرد می سازد.

شعله شش

قوی ترین نور درون شما خرد است. شما فردی هستید که چیزهای زیادی را پشت سر گذاشته اید و این برایتان تجربه های ارزشمندی را به ارمغان آورده است که باعث شده بتوانید به طور بالغ و سالم با مسائل کنار بیایید. شما اجازه نمیدهید چیزهای بی ارزش آرامشتان را از بین ببرد و همیشه میدانید که چگونه آنچه را که شایسته شماست تشخیص بدهید. نور شما بسیار قدرتمند است و به همین دلیل است که بسیاری سعی در پایین آوردن آن دارند. قوی بمانید، زیرا بسیاری از مردم به شما نگاه می کنند و برای شکست شما تلاش میکنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد