اونس طلا2298.89
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000
گزارش آگهی

آشنایی با نکات مهم در سفر به کیش

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره های گردشگری در ایران بوده که توصیه می کنیم حتما از این جزیره بازدید نمایید

جزیره کیش یکی از زیباترین جزیره های گردشگری در ایران بوده که توصیه می کنیم حتما از این جزیره بازدید نمایید. همانطور که می دانید بهترین روش برای سفر به کیش، استفاده از هواپیما می باشد. پس اولین قدم در سفر به کیش رزرو بلیط هواپیما کیش از شهر مبدا شماست. هواپیماهای مختلفی از شهرهای مختلف به مقصد کیش پرواز می کنند که می توانید با توجه به بودجه خود، یکی از آن ها را رزرو کنید. همچنین در صورتی که تاکنون با هواپیما سفر نکرده اید، پیشنهاد می کنیم ابتدا نکات مهم در سفر با هواپیما را مطالعه کرده و سپس نسبت به رزور بلیط آن اقدام نمایید.

هزینه های سفر به کیش

یکی از اولین نکات مربوط در سفر به کیش، برنامه ریزی برای سفر ارزان می باشد. بیشتر هزینه های شما در سفر به کیش شامل هزینه های هتل، هواپیما و تفریحات آبی می باشد. اگر می خواهید هزینه بلیط هواپیمای شما کاهش یابد، توصیه می کنیم از بلیط های لحظه آخری استفاده کنید. گاهی اوقات به دلیل عدم تکمیل ظرفیت هواپیما، شرکت های چارتر کننده قیمت بلیط ها را در ساعاتی قبل از پرواز کاهش می دهند که این بلیط ها، لحظه آخری نام دارند.

یکی دیگر از مواردی که باعث کاهش هزینه های شما می شود، استفاده از حمل و نقل عمومی در کیش می باشد. در جزیره کیش، مینی بوس ها و تاکسی های متنوعی وجود دارد که جایگزین مناسبی برای تاکسی های اینترنتی و دربستی می باشد.

همچنین یکی از دلایلی که مسافران به این جزیره سفر می کنند، خرید لباس و کفش های برند می باشد. مراکز خرید متعددی در جزیره کیش قرار دارد که می توان به سارینا، کوروش، دامون، مرجان و مراکز متعدد دیگر اشاره کرد. در این مراکز خرید، اجناس برند با قیمت های متفاوت به فروش می رسد. علاوه بر این، مراکز خرید ارزان قیمت مانند بازار عرب ها وجود دارد که می توانید از آن ها برای خرید ارزان استفاده کنید.

آب و هوای جزیره کیش

یکی دیگر از نکات مربوط به سفر به کیش، توجه به آب و هوا و زمان سفر می باشد. به دلیل موقعیت جغرافیایی کیش، آب و هوای آن در فصل بهار و تابستان، گرم و شرجی بوده اما در فصل زمستان آب و هوای آن معتدل تر بوده و زمان مناسبی برای سفر به کیش است. به همین دلیل بیشتر مسافران در این فصل به کیش سفر می کنند که باعث افزایش هزینه های مربوط به هتل و هواپیما می شود و زمان مناسبی برای سفر ارزان به کیش نمی باشد. اگر می خواهید سفری کم هزینه به این جزیره داشته باشید، فصل تابستان زمان مناسبی می باشد تا علاوه بر آن از در جشنواره تابستانی کیش نیز شرکت کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد