اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

چگونه سعی کنیم شاد باشیم؟

خوشبختی برای هر کسی متفاوت به نظر می رسد. برای شما، شاید این باشد که با کسی که هستید در صلح باشید.

یا داشتن یک شبکه امن از دوستانی که شما را بدون قید و شرط می پذیرند. یا آزادی برای پیگیری عمیق ترین رویاهای خود. صرف نظر از نوع خوشبختی واقعی شما، داشتن یک زندگی شادتر و راضی تر در دسترس است. چند ترفند در عادات منظم شما می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. در مقاله امروز به شما می گوییم با اضافه کردن چه عادت هایی می توانید خوشبختی و شاد بودن را حس کنید.

1-لبخند بزنید

وقتی خوشحال هستید تمایل دارید که لبخند بزنید. ما لبخند می زنیم زیرا شاد هستیم و لبخند زدن باعث ترشح دوپامین در مغز می شود که ما را شادتر می کند. این بدان معنا نیست که باید همیشه با یک لبخند ساختگی که روی صورتتان نقش بسته است، به اطراف بروید. اما دفعه بعد که احساس کردید احساس ضعف می کنید، لبخند بزنید و ببینید چه اتفاقی می افتد. یا سعی کنید هر روز صبح را با لبخند زدن به خودتان در آینه شروع کنید.

2-ورزش کنید

ورزش فقط برای بدن شما نیست. ورزش منظم می تواند به کاهش استرس، احساس اضطراب و علائم افسردگی کمک کند و در عین حال عزت نفس و شادی را افزایش دهد. حتی مقدار کمی فعالیت بدنی می تواند تفاوت ایجاد کند. لازم نیست برای ورزش سه گانه یا بالا رفتن از صخره تمرین کنید - البته مگر اینکه این چیزی باشد که شما را خوشحال می کند.

3-به اندازه کافی بخوابید

مهم نیست چقدر جامعه مدرن ما را به سمت خواب کمتر سوق می دهد، ما می دانیم که خواب کافی برای سلامتی، عملکرد مغز و رفاه عاطفی حیاتی است. بیشتر بزرگسالان هر شب به 7 یا 8 ساعت خواب نیاز دارند. اگر متوجه شدید که در طول روز با میل به چرت زدن مبارزه می کنید یا به طور کلی احساس می کنید در مه هستید، ممکن است بدنتان به شما بگوید که به استراحت بیشتری نیاز دارد.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد