اونس طلا2337.71
مظنه15,121,000
18 گرم3,490,600
ارزش سکه34,067,613
قدیم (بهار)38,400,000
جدید (امامی)41,400,000
نیم24,500,000
ربع14,750,000

چرا افراد کثیف و شلخته خلاق تر هستند؟

تمیز کردن به دلیل تأثیر مثبت آن بر سلامت ما شناخته شده است. به عنوان مثال، می تواند به کاهش استرس کمک کند و می تواند یک تمرین در نظر گرفته شود.

ما در مجله خبری سایت طلا قصد داریم به شما توضیح دهیم که چرا گاهی اوقات باید تمیز کردن را فراموش کنید و از شلخته بودن لذت ببرید.

یک اتاق شلخته به افراد کمک می کند تا از هنجارهای اجتماعی خارج شوند و آرامش پیدا کنند. بر اساس یک مطالعه در سال 2013، افراد زمانی که در یک اتاق کثیف هستند می توانند ایده های خلاقانه تری داشته باشند.

آنها آماده هستند تا چیزهای جدید را امتحان کنند

حفظ نظم در هر ثانیه از روز غیرممکن است. و افرادی که آرزوی این کار را دارند ممکن است چیزی به نام مرتب کردن اجباری را تجربه کنند. کسانی که زمان و توجه کمتری به تمیز کردن اختصاص می‌دهند، می‌توانند پس از دیدن یک آشفتگی کوچک روی زمین، آرامش بیشتری داشته باشند و تمایلی به تمیزکردن نداشته باشند.

کسانی که روی پاکیزگی تمرکز ندارند در زمان بیشتری صرفه جویی می کنند. به دنبال سازماندهی و نظم بی عیب و نقص، مردم ساعات زیادی را صرف می کنند و تلاش زیادی می کنند تا همه چیز را در جای خود قرار دهند و آخرین نقطه را تمیز کنند. اختلال به افراد کمک می کند تا زمان و انرژی بیشتری را به چیزی که مجذوب آن هستند و واقعاً به آن علاقه مند هستند اختصاص دهند.

برای مردم راحت تر است که در اتاق شلخته چیزهایی را که نیاز دارند پیدا کنند. چیزهایی که آنها نیاز دارند همیشه در دسترس هستند و در قفسه های دور ریخته نمی شوند. یک میز درهم و برهم می تواند آزاردهنده باشد، اما فردی که به آن عادت کرده است دقیقا می داند که همه چیز کجاست و مطمئن هستند که دقیقاً همان چیزی را که می خواهند در آنجا پیدا خواهند کرد.

افرادی که سعی می کنند همه چیز را سازماندهی کنند، آمادگی کمتری برای چیزهای غیرمنتظره دارند خب و زندگی ما پر از آنهاست و بی نظمی همیشه باز خواهد گشت!

بنابراین، کسانی که بی نظمی و شلخته بودن را ترجیح می دهند، زمانی که چیزی طبق برنامه پیش نمی رود، کمتر از تعادل خارج می شوند.

البته، این بدان معنا نیست که شما باید از تمیز کردن دست بکشید و در یک فضای نامرتب گیر کنید. ما فقط به شما پیشنهاد می کنیم که در مورد تمیز کردن راحت باشید و به خودتان اجازه دهید هر از گاهی در یک اتاق درهم و برهم پشت میز بنشینید.

شلختگی یا مرتب بودن؟کدام را ترجیح می دهید؟ نظر خودتان را در نظرات به اشتراک بگذارید.

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد