اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یک کارت انتخاب کنید و توصیه های عشقی خودتان را بخوانید

برای دریافت این پیام، کاری که باید انجام دهید این است که به سه کارتی که در تصویر نشان داده ایم نگاه کنید و کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

برای دریافت این پیام، کاری که باید در این تست روانشناسی انجام دهید به سه کارتی که در تصویر نشان داده ایم نگاه کنید و کارتی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید. بفهمید که چگونه میتوانید درعشق شانس و خوشبختی بیشتری داشته باشید:

تست روانشناسی یکی از دقیق ترین و پرطرفدارترین راه های تشخیص وجود انواع اختلال و بیماری در انسان میباشد.

تست های روانشناسی آنلاین بسته به شرایط و هدف انجام تست، دارای ویژگی های عمومی و یا اختصاصی بسیاری میباشند.

کارتی که انتخاب کرده اید:

کارت شماره یک

مراقب امور مالی و شغلی خود باشید. زندگی عشقی شما به شدت تحت تأثیر وضعیت مالی شما قرار گرفته است.

ارتباط پول و عشق همیشه در ذهن مردم وجود دارد و این کارت شما را تشویق می کند که به آن توجه داشته باشید. فرشتگان عشق میخواهند به شما هشدار دهند که باید با دقت بیشتری به مشکلات مالی و حرفهای خود نگاه کنید تا بتوانید در هر زمینهای از زندگی، از جمله روابط عاشقانه، لذت ببرید. بین پول، کار و عشق تعادل ایجاد کنید. با وجدان عمل کنید و هرگز سعی نکنید چیزی را با چیز دیگری جایگزین کنید، زیرا کارساز نیست. مراقب زندگی مالی و عشقی خود باشید تا بهتر زندگی کنید. مخارج زیاد و هیجانانتان را کنترل کنید و روی آنچه واقعا در زندگی مهم است تمرکز کنید.

کارت شماره دو

عشق های گذشته می توانند برای همیشه در قلب ما باشند، اما ما باید یاد بگیریم که آنها را فراموش کنیم تا عشق های جدید را جذب کنیم. فرشتگان عشق می دانند که شما رویای یافتن عشق بزرگی را در سر دارید که شادی بیشتری را در زندگی شما به ارمغان می آورد . اگر می خواهید فرد جدیدی را جذب کنید ، باید رابطه خود را با کسانی که در گذشته درگیر آن بوده اید، قطع کنید.

اگر همیشه به گذشته فکر کنید، هرگز چیز جدیدی را تجربه نخواهید کرد و زندگیتان همیشه تکراری می ماند. یاد بگیرید که چگونه از شر خاطرات خوب و بد خلاص شوید. زندگی کردن در گذشته اتلاف وقت است . در آینده، درهای بسیار مثبتی به روی شما باز می شود.

کارت شماره سه

به جای تلاش برای قدرت بازو، برای بدست آوردن عشق، از قدرت جذب استفاده کنید. عشق چیزی نیست که باعث ناراحتی یا رنج شما شود. برای جذب عشق، جذابیت داشتن بسیار مهمتر از قدرت بدنی است. جذابیت فرآیندی قدرتمند است که سلامت روانی و عاطفی شما را حفظ می کند و به شما اجازه می دهد عشق واقعی تان را در زندگی پیدا کنید. جذابیت زمانی قویتر میشود که تلاش بیش از حد را متوقف کنید و به خودتان اجازه دهید در زمان حال زندگی کنید.

تلاش بیش از حد برای جلوگیری ازعشق ناشی ازآن است که میترسید به آن نرسید. این ترس بیشتر و بیشتر در درون شما رشد می کند و در نهایت چیزی را که بیشتر از همه از آن می ترسید جذب می کند: ناامیدی

نگرانیهای غیرضروری را رها کنید. کائنات متوجه تغییرات شما می شود و آنچه واقعاً می خواهید را به شما میدهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد