اونس طلا2298.44
مظنه14,817,000
18 گرم3,420,500
ارزش سکه33,382,701
قدیم (بهار)38,200,000
جدید (امامی)41,800,000
نیم24,300,000
ربع15,500,000

چگونه یک دختر را بهتر بشناسیم

صحبت کردن با دختران یک چیز است، اما شناختن آنها یک چیز دیگر. یاد بگیرید که با آنها مکالمات بهتری داشته باشید و آنها را خیلی بهتر بشناسید.

به گزارش سایت طلا صحبت کردن با دختران یک چیز است، اما شناختن آنها یک چیز دیگر. یاد بگیرید که با آنها مکالمات بهتری داشته باشید و آنها را خیلی بهتر بشناسید.

گفتگوهای کوتاه وزیاد

سعی کنید مرتباً با او صحبت کنید.چند جمله سریع رد و بدل کنید، همیشه ثابت کنید که به زودی دوباره با اوصحبت خواهید کرد. این کمک میکند تا مطمئن شوید که به شما فکر میکند.

وقتی صحبت می کند گوش کنید

شنونده خوبی باشید. نشان بدهید که به آنچه می گوید علاقه مند هستید. به جای شروع یک داستان، یک سوال بپرسید. در حالی که صحبت می کند به او نگاه کنید و سر خود را تکان دهید تا نشان دهید که حواس تان به حرف های او است.

ارتباط چشمی برقرار کن

ارتباط چشمی در برقراری ارتباط بسیار مهم است. اگر میخواهید دختری را بهتر بشناسید، ارتباط چشمی را تمرین کنید.

لبخند بزنید تا او را راحت کنید

اگر می خواهید کسی با شما صحبت کند، به لبخند بزنید. حتی اگر عصبی هستید، باید خودتان را آرام کنید .حتی اگر عاشق او نیستید و فقط دوست دارید با او صحبت کنید و از حضور او لذت می برید. لبخند کمک زیادی به شما می کند.

زبان بدن او را بخوانید

مطمئن شوید که با نزدیک شدن و پرسیدن سؤال، او را مورد آزار و اذیت قرار نمی دهید. با یادگیری زبان بدن یک دختر، مطمئن شوید که او علاقه ای به صحبت کردن در آن لحظه را دارد.

سوال بپرسید

به جای اینکه در مورد خودتان صحبت کنید، سوالات بیشتری بپرسید و از او در مورد خودش صحبت کنید. سؤالات پیچیده وعمیق نپرسید ، سوالاتتان را ساده بپرسید مثلا :« امروزتان چطور بود ؟» یا «چه کارهایی در طول روز انجام دادی ؟»

چه چیزی او را میخنداند

وقتی می دانید چه چیزی باعث خنده او می شود، صحبت کردن با اوبسیار آسان تر است. در مورد چیزهایی که او فکر می کند خنده دار است اطلاعات کسب کنید.

بحث نکنید، حتی برای شوخی

از موضوعات بحث برانگیز خودداری کنید و از بحث و جدل بپرهیزید. این روش خوبی برای شناختن کسی نیست. در نهایت، شما اگر او را خوب شناختید، میتوانید با حرفهایش مخالفت کنید. اما در ابتدا، جدب راه خوبی نیست .

با او دوست شوید

پس از شروع صحبت با او، باید سعی کنید با او دوست شوید.

به سوالاتش پاسخ بدهید

به او اطلاعاتی در مورد خودتان ندهید، باعث می شود که او فکر کند شما یک شکاری هستید . اگر او سوالی می پرسد، پاسخ او را بدهید، مگر اینکه بسیار شخصی باشد و همچنین نباید سوالات شخصی بپرسید.

بدانید که با پاسخ دادن به چه سوالاتی راحت است

رنگ مورد علاقه آن دختر ، غذای مورد علاقه، بهترین دوست ،معلم مورد علاقه، کتاب مورد علاقه و فیلم مورد علاقه

مراقب برخی از کارهایی که انجام می دهید باشید

به او دوستان و خانواده اش توهین نکنید. درماشین و در مغازه و ... را برای او باز کنید. جلوتر از او حرکت نکنید !

برچسب ها :
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد