اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

یکی از نمادها را انتخاب کنید و ناخودآگاهتان را بیشتر بشناسید

ضمیر ناخودآگاه شما می تواند اطلاعاتی را که در شما پنهان است آشکار کند.در زیر هشت نماد مختلف وجود دارد. یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید

ضمیر ناخودآگاه شما می تواند اطلاعاتی را که در شما پنهان است آشکار کند. در این تست هشت نماد مختلف وجود دارد. یکی را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید

قلب

شما فردی هستید که جنس مخالف برایتان بسیار عزیز است. شما دوست دارید در یک دنیای فانتزی زندگی کنید و رویای عشق کامل را ببینید. نماد قلب می تواند نشان دهد که در بیان احساسات خود مشکل دارید. به جای اعتراف به احساسات واقعی خود، امیدوارید که دیگران آنچه را که در درونتان پنهان کرده اید حدس بزنند. این مانعی است که باعث می شود احساس تنهایی کنید.

جام

جام نماد غرور است و شما فردی بسیار رقابتی هستید. شکست برای شما سخت است و عموماً دیگران را به خاطر آنها مقصر می دانید. شما احساس می کنید که بهتر از دیگران هستید و فقط لایق بهترین ها هستید و هیچ اتفاق بدی برایتان نباید بیفتد. شما می خواهید در همه چیز عالی باشید و هیچوقت نمی توانید کاملاً آرام شوید.

اشک

این نماد نشان دهنده احساسات منفی و آسیب است. همچنین با غم و اندوه، اضطراب و افسردگی مرتبط است. شما از زندگی می ترسید، از چیزهایی که ممکن است برایتان اتفاق بیفتد، هرگز نمی توانید آنطور که دوست دارید از اتفاقات زیبایی که برای شما می افتد خوشحال باشید. شما احساس تنهایی می کنید و فرد نزدیکی ندارید که به مشکلات شما گوش دهد. احساس می کنید که براحتی متوجه اشتباهات دیگران می شوید.

پرنده

پرنده نشان دهنده آزادی و جدایی از مشکلات است. گاهی دوست دارید پرواز کنید و همه چیز را پشت سر بگذارید. شما رویای یک زندگی بی دغدغه و آرام را دارید، اما در حال حاضر، می دانید که نمی توانید روی آن حساب کنید. اگر این نماد را انتخاب کردید، می تواند نشان دهنده فرصت های پیش رو و غلبه بر موانع باشد.

ساعت شنی

ساعت شنی نماد روشنی از زمانی است که می گذرد، مفهومی که به وضوح شما را آزار می دهد. شما در گذشته زندگی می کنید، در خاطرات آنچه بوده است و آنچه را که از دست می دهید. شما همیشه فکر می کنید که آینده هرگز نمی تواند مانند آنچه در گذشته اتفاق افتاده زیبا یا شیرین باشد. ساعت شنی می تواند نشان دهد که شما در گذشته گیر کرده اید. آن را رها کنید و از نو شروع کنید، یا فقط ادامه دهید.

پروانه

پروانه موجودی زیبا اما زودگذر است. پروانه می گوید که شما بیش از حد نگران چیزهای مادی، ظاهر و ثروت خود هستید. شما ترجیح می دهید سرنوشتی داشته باشید که به تنهایی به موفقیت برسید. با وجود این، یک پروانه که نمادی از دگردیسی است، می تواند به این معنی باشد که شما برای تغییر در زندگی خود آماده هستید. شما خلاق و تخیلی هستید، اما ممکن است شجاعت اجرای ایده های خود را نداشته باشید.

پازل

قطعه پازل می گوید که در ناخودآگاه شما همیشه نیاز به حل یک مشکل وجود دارد. هر چند وقت یکبار احساس ناامیدی می کنید و رویای زندگی بهتری را در سر می پرورانید. احساس میکنید چیزی کم است و میخواهید آن را تکمیل کنید، اما نمیدانید کجا به دنبال چیزی بگردید یا کجا میتوانید آن را پیدا کنید، باید به چیزی که دارید راضی باشید.

کلید

کلید نشانه چیزی است که در خفا پنهان است. شما به طور کامل به دنیا نشان نمی دهید که چه کسی هستید یا چه احساسی دارید. انتخاب شما می تواند نشان دهنده این باشد که در حال بستن مرحله ای از زندگی هستید و احتمالات جدیدی در انتظار شما هستند. شاید مشکلی را که مدت ها می خواستید حل کنید حل کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد