اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

کارتی را که دوست دارید انتخاب کنید و خودتان را کشف کنید

با انتخاب یک کارت می توانید دریابید که ناخودآگاه شما چه چیزی را آشکار می کند. قبل از شروع تست، چند دقیقه استراحت کنید، یک نفس عمیق بکشید، سپس کارتی را در تصویر زیر انتخاب کنید.

با انتخاب یک کارت می توانید دریابید که ناخودآگاه شما چه چیزی را آشکار می کند. قبل از شروع تست، چند دقیقه استراحت کنید، یک نفس عمیق بکشید، سپس کارتی را در تصویر زیر انتخاب کنید.

کارت شماره یک

انتخاب این کارت نشان دهنده روحیه ماجراجو، کنجکاو، جسور و شجاع شما است. فردی با شخصیت قوی است که تمایلی به گناه کردن ندارد. یک فرد مغرورکه به سختی اجازه می دهد خود را وابسته به دیگران و درگیر وقایع گذشته کند. مطمئناً شما فردی بسیارصادق و وفادار هستید که هرکسی میتواند به شما اعتماد کند.

کارت شماره دو

انتخاب کارت شماره دو نشان دهنده روحی نجیب و در عین حال متواضع و صمیمی است. فردی را نشان می دهد که می تواند آسیب های دیگران را ببخشد و کینه ای نداشته باشد. شما ترجیح میدهید با آرامش زندگی کنید. شما آموخته اید که خشم و خصومت فقط وجودتان را سنگین میکند.

انتخاب این کارت تغییراتی ویژه را در زمینه روابط اجتماعی شما نشان میدهد .در نهایت، اگربرای شما سخاوت و بخشش ستودنی است، نباید اجازه دهید که دیگران آن را از شما بگیرند ،زیرا مردم میخواهند از شما سوء استفاده کنند. شما در خطر تمام شدن انرژی بخشش برای افراد شایسته هستید.

کارت شماره سه

انتخاب کارت شماره سه نشان دهنده طبیعت شیرین، بسیار حساس و ظریف شما است. این نشان دهنده فردی است که بسیار به اصل خود، به خانواده زیبا و سنت های فرهنگی وابسته است. شما دوست دارید اطراف خود را با چیزهای ساده و زیبا احاطه کنید چیزهایی که در قلب و حافظه شما مهم و عزیز هستند.

صدای ناگفته درونی شما، غیرمعمول است. آزاد کردن احساسات، گفتن تمام آن کلماتی که همیشه در گلویتان مانده اند، به شما کمک میکند دوباره شکوفا شوید. آگاه تر، قوی تر و صلح آمیز تر.

کارت شماره چهار

این کارت نشان دهنده روح عمیقی است که در هر چیزی که زندگی می کند و می بیند غوطه ور می شود. فردی را نشان میدهد که بسته به احساساتی که تجربه کرده و موقعیتهایی که تجربه میکند، میتواند بسیار شاد یا بسیار غمگین باشد.

شما فردی هستید که عاشق لحظات تنهایی است، زیرا به او اجازه میدهند به دور از هرج و مرج و شرطی شدن فکر کند. دنیا مطمئناً بیرحمانه و اغلب ناعادلانه است، به نظر میرسد مردمی که در آن زندگی میکنند تا حد زیادی دروغین و خودخواه هستند، اما نباید از این بابت عصبانی بود. روح شما می خواهد نوری را که در گوشه ای از قلبتان نهفته است پیدا کند.

شما نیازدارید روح تان را باشکوه کنید ، نوری که تاریکی دیگران را روشن کند. اما آنها از شما حمایت نمیکنند وبه حرفهایتان گوش نمی دهند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد